اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

پشت پرده حمایت فائزه هاشمی از ترامپ چه کسانی هستند؟/ آخرین وضعیت محبوبیت رئیسی، خاتمی و روحانی

براساس نتایج یک نظرسنجی میزان محبوبیت افراد به ترتیب آیت‌الله رئیسی ۲۳/۲ درصد، خاتمی ۱۰/۶، روحانی ۲/۶ و ناطق‌نوری ۰/۹ درصد است.

پشت پرده حمایت فائزه هاشمی از ترامپ چه کسانی هستند؟/ آخرین وضعیت محبوبیت رئیسی، خاتمی و روحانی

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بولتن جهان‌نیوز به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت. هیجدهمین شماره این بولتن را در ادامه می‌خوانید.

آخرین وضعیت محبوبیت رئیسی، خاتمی و روحانی

براساس نتایج یک نظرسنجی، ۴۳/۸ درصد مردم گفته اند که به آیت الله رئیسی به احتمال زیاد رای می‌دهند. ۱۶/۹ درصد نیز گزینه تا حدی ، ۷/۹ درصد گزینه کم و ۸/۷ درصد گزینه اصلا رای نمی دهم و ۱۲ درصد هم گزینه نمی دانم و نمی شناسم را انتخاب کرده اند.

میزان محبوبیت افراد هم به ترتیب آیت الله رئیسی ۲۳/۲ درصد، خاتمی ۱۰/۶ درصد، روحانی ۲/۶ درصد، ناطق نوری ۰/۹ درصد بوده است.

پشت پرده حمایت فائزه هاشمی از ترامپ و حمله سردار سلیمانی چیست؟  

سخنان اخیر فائزه هاشمی علیه سردار سلیمانی و حمایت از ترامپ حتی برخی از اصلاح طلبان را نیز مجبور به واکنش کرد. در این میان، شبکه های ماهواره‌ای فارسی زبان نیز با حمایت از مواضع ادعایی فائزه هاشمی و خشنودی او از سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران، اقدام به نمادسازی از فائزه هاشمی در تقابل با نظام کردند.

در همین زمینه، کارشناسان و تحلیلگران نظرات مختلفی را درباره دلیل این گونه ساختارشکنی و موضع‌گیری‌های فائزه هاشمی مطرح کرده‌اند. اما درباره این نوع اظهارات وقیحانه برخی از تحلیلگران مسایل سیاسی دو سوال اساسی از فائزه هاشمی را مطرح می کنند که در صورت جواب از طرف ایشان، می تواند به قضاوت افکار عمومی درباره دلیل حمایت ایشان از ترامپ و تخریب سردار سلیمانی کمک بسیاری داشته باشد.

سوال اول: فائزه هاشمی بگویند در چنده ماه گذشته چند سفر به آمریکا و انگلیس داشته‌اند؟!

سوال دوم: دختر آیت الله هاشمی به صورت مشخص پاسخ بدهند که میزان ارتباط و تاثیر پذیری وی از کاملیا انتخابی‌فرد (سردبیر ایندیپندنت فارسی) و فریبا کمال‌آبادی (یکی از رهبران فرقۀ بهائیت در ایران) چقدر است؟!

انتقال احمدی نژاد از جلسات علمی و گفتگوها به فضای مجازی

محمود احمدی نژاد در سالهای اول دولت روحانی گاها فیلم های از نشست‌های علمی و اظهارات کارشناسی از خود در مورد مسایل کشور منتشر می کرد. بررسی روند مطالب منتشر شده علنی از محمود احمدی نژاد بیانگر این است که بر خلاف گذشته که تلاش میشد تصویر یک کارشناس مسایل اقتصادی و معیشتی از او ساخته شود، اینک بیشتر در فضای مجازی و به گفتگوهای حاشیه ساز مشغول است.

انتهای  پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول