اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مکان‌های آزمایشی برای ایجاد بازار آب در حال بررسی است

وزیر نیرو گفت: در خصوص بازار آب چند مکان به صورت آزمایشی (پایلوت) مدنظر است و‌ این مسیر را دنبال می‌کنیم تا هرچه زودتر گام‌های موثری در این خصوص برداریم.

مکان‌های آزمایشی برای ایجاد بازار آب در حال بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رضا اردکانیان صبح امروز در حاشیه افتتاح ویدیو کنفرانسی پروژه آب شیرین‌کن مادر شهر نوش‌آباد با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پایبندی به وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود بسیار حائز اهمیت است و با پشتیبانی نمایندگان مردم به طور نسبی شرمنده مردم بویژه در جنگ شرایط اقتصادی نیستیم.

وزیر نیرو با اشاره به این که لطمات تحریم‌های هوشمند به ملت ایران وارد شده است، گفت: به لطف خدا در طلیعه بهمن‌ ماه در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می‌داریم و‌ طرح‌های خود در حوزه آب و‌ فاضلاب را پیش می‌بریم.

وی افزود: در خصوص بازار آب چند مکان به صورت آزمایشی (پایلوت) مدنظر است و‌ این مسیر را دنبال می‌کنیم تا هرچه زودتر گام‌های موثری در این خصوص برداریم.

اردکانیان تصریح کرد: در راستای طرح تبدیل کولرهای آبی به گازی در منطقه کاشان امیدوارم بتوانیم گامی بلند در این منطقه و برای سایر نقاط کشور در این خصوص برداریم و با پیشگامی سرمایه‌گذاران به این هدف برسیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول