اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
کوه‌خواری گسترده و عجیب در فلاورجان/ مسؤولان شهرستانی از اجگرد خبر دارند؟ در گزارش ویدیویی توضیح داده می‌شود که چگونه باغ‌ها، دامنه کوه اجگرد در شهرستان فلاورجان را خورده و سهم خود کرده‌اند به طوری که اجازه دسترسی به کوه (منابع طبیعی) دیگر به آسانی ممکن نیست.
۱۳۹۹-۱۱-۷ ۱۴:۰۱ http://fna.ir/f2fehs
0

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بدون شک اگر از هر اصفهانی و غیراصفهانی که یک سفر به این شهر داشته باشد، بپرسید یک سوغاتی خوشمزه شما را مهمان کند، احتمالا گز و خورش‌ماست و بریانی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

البته چیزهای خوشمزه اصفهان تنها این موارد نیست و از غذاهای دلنشین اصفهانی‌ها که بگذریم، این روزها گویی منابع طبیعی این شهر و استان هم برای برخی‌ها طعم دیگری پیدا کرده است. بعد از گزارش‌های که از رودخانه خواری زاینده‌رود و تعدی به حریم و بستر این رود از سد تا تالاب گاوخونی، تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی شرق و ویلاسازی لاکچری، چندین پرونده ویلاسازی غیرمجاز در شهرستان فلاورجان و لنجان و تغییر کاربری غیرقانونی زمین‌های عمومی در شهر اصفهان رسانه‌ای شد، حالا نوبت به کوه‌خواری رسیده است.

منابع طبیعی که از زمین کشاورزی تا کوه و رودخانه خورده می‌شود تا تبدیل به باغ و ویلا شوند؛ باغ و ویلاهایی که در انفال ساخته می‌شود و حق بهره‌مندی آن نیز صرفا مخصوص افراد خاصی است؛ نورچشمی‌هایی که گویا هیچ کس جرات گفتن بالای چشمتان ابروست، هم به آن‌ها ندارد زیرا با همه پیگیری‌های رسانه‌ای که انجام می‌شود، همچنان آن باغ و ویلاها سرجای خود هستند.

در آخرین پرونده تعدی به حقوق مردم در استان اصفهان، در گزارش ویدیویی به خوبی توضیح داده می‌شود چگونه باغ‌ها، دامنه کوه اجگرد در شهرستان فلاورجان را خورده و سهم خود کرده‌اند به طوری که اجازه دسترسی به کوه (منابع طبیعی) دیگر به آسانی ممکن نیست.

 

 

در این ویدیو توضیح داده می‌شود که یکی از باغ‌داران منطقه موقع پایین آمدن افراد از کوه تازه معترضش شده که چرا در زمین شخصی او (شما بخوانید منابع طبیعی) درحال حرکت است و می‌خواهد بعد از صعود از کوه به جاده دسترسی پیدا کند.

به نظر می‌رسد هرچه پیشتر می‌رویم، چیزهای خوشمزه‌تری در جغرافیای استان اصفهان پیدا می‌شود که توسط عده‌ای خورده شود و ظاهرا مسؤولان و ناظران محلی در غرب و شرق اصفهان کارهای مهمتری دارند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۳۰/و

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول