اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تجلی وحدت و حرکت در تراز انقلاب اسلامی از مؤلفه‌های خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از انقلاب اسلامی به عنوان اتفاقی میمون در زمان ناباوری جهانیان در اتکا به توان داخلی خود نام برد و گفت:‌ تجلی وحدت و حرکت در تراز انقلاب اسلامی از مؤلفه‌های خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن در عرصه‌های پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است.

تجلی وحدت و حرکت در تراز انقلاب اسلامی از مؤلفه‌های خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی ظهر امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، تجلی عدالت خواهی و صلای آزادی و استقلالی بود که با رهبری مردی فرزانه از دیار استان مرکزی، در عرصه جهانی تبلور یافت.

وی افزود:‌ آغاز انقلاب اسلامی ایران، پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و اعتماد به ملتی ولایت مدار بود که اینک بعد از گذشته چهار دهه به عنوان الگویی از استقلال، آزادی و توسعه بر محور معنویت توانسته است با اتکا بر آموزه‌های دینی و رهبری فردی الهی و نیروی عظیم مردمی فراروی ملت‌های آزادیخواه در مسیر عزت و اقتدار پیشگام باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، شکرگزاری از نعمت‌های الهی را یکی از راه‌های طلب عنایات حضرت حق خواند و گفت:‌ زمانی که تمامی دنیا هرگونه فعالیت و پیشرفت خود را تنها وابسته به حمایت‌های غرب و شرق می‌دانستند،‌ انقلاب اسلامی ایران اتفاقی مبارک در عرصه جهانی بود که توانست به مدد دانش،‌تخصص و تعهد جوانان برومند خود و در سایه حمایت داهیانه امام راحل(ره) و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در عرصه‌های مختلف درخشش و پیشرفتی چشمگیر داشته باشد.

ادیانی به برخی از راهبردهای دشمنان اسلام در القاء باورهای ناصحیح جدایی دین از سیاست اشاره داشت و افزود:‌ ایجاد انحراف در باورها و ارزش‌های دینی همواره از سوی بدخواهان و دنیاپرستان از صدر اسلام وجود داشته است و با تعمقی در تاریخ اسلام می‌توان همواره از شاخصه بصیرت دینی به عنوان مؤلفه‌ای کارآمد در برابر این پلیدها پند گرفت و در طی مسیر حق، بدان تجهیز شد.

وی در ادامه از امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین بسترهای رشد و شکوفایی در یک جامعه یاد کرد و گفت:‌ نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تحقق امنیت پایدار در ایران اسلامی است که این امنیت،‌رهیافتی از تلاش گری ها و ایثارگری‌های کارکنان این نیروی خدوم و مردمی است.

وی خدمت در نیروی انتظامی با نیت الهی را یک جهاد خواند و گفت: کارکنان ناجا در هر موقعیت شغلی و مکانی که در عرصه خدمت به مردم در یک نظام اسلامی و در سایه فرماندهی رهبری دینی و فرزانه در حال انجام مسئولیت می‌باشند،‌همواره باید شکرگزار این نعمت الهی باشند و بی‌شک خدمت در تأمین امنیت در یک جامعه اسلامی،‌ افتخاری بزرگ برای هر فرد مسلمان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد:‌ یکی از برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ دشمنان اسلام و این مرز و بوم،‌ ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش مردم این دیار پرافتخار است که همواره در تمامی دوران انقلاب با تجلی وحدت و حرکت در تراز انقلاب اسلامی، این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

ادیانی خاطرنشان کرد:‌ بخش اعظمی از امنیت در ایران اسلامی مدیون کارکنان ناجاست و این‌جانب به عنوان یک روحانی همواره قدردان این ایثارگری‌ها خواهم بود.

اقتدار توأم با رأفت و مهربانی از ضروریت‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی

 فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این نشست اقتدار توأم با رأفت و مهربانی را از ضروریت‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت:‌ این مهم در سایه پاک دستی، امانت‌داری و خدمت‌گزاری بی‌منت کارکنان ناجا،‌ تبلوری از پلیس مکتبی را در جامعه به همراه داشته است.

 

 

سردار حسن مفخمی شهرستانی بیان داشت:‌ ارتقاء‌ معرفت دینی و مکتبی کارکنان انتظامی استان به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در افزایش کارآمدی و رضایت‌مندی عمومی در سایه برنامه‌ریزی‌های اثربخش انجام شده در صیانت و افزایش آگاهی‌بخشی دینی کارکنان تحقق یافته است.

وی با اشاره به توسعه راهبردهای امنیت بخش و آگاهی‌بخش نیروی انتظامی و تأثیرات هم‌افزایی و همراهی روحانیت شاغل در عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با مجموعه فرماندهی در این مسیر مهم و حساس اظهار داشت:‌ ملاک عمل در نیروی انتظامی، فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر ترسیمی در راهبردهای ایشان است و کارکنان ناجا همواره به خود می‌بالند که ایشان از آنان به عنوان نیروهایی خدوم و مجاهدان فی سبیل الله یاد می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه، آحاد مردم را به عنوان بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی برشمرد و گفت:‌ دغدغه مردم، همواره دغدغه مسئولان ناجا است و در هرگونه تصمیم سازی و ارائه خدمات در تأمین نظم و امنیت آرامش عمومی، مهم‌ترین محوریت برنامه‌ریزها بر سایه مطالبات مردمی انجام گرفته است.

مفخمی شهرستانی از وفاق و همدلی کارکنان پلیس استان به عنوان مؤلفه‌هایی مهم در بازتاب مطلوب مأموریت‌های نیروی انتظامی در بستر جامعه یاد و تصریح کرد:‌ اقتدار توأم با رأفت و مهربانی از ضروریت‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و این مهم در سایه پاک دستی، امانت‌داری و خدمت‌گزاری بی‌منت کارکنان ناجا،‌ تبلوری از پلیس مکتبی را در جامعه به همراه داشته است.

وی بر ضرورت هوشمندی و هوشمندسازی کارکنان در تعدد و تنوع مأموریت‌های نیروی انتظامی نیز تأکید کرد و ادامه داد:‌ هوشمندسازی انتظار جامعه از یک پلیس روزآمد و حرفه‌ای است و نیروی انتظامی استان با نگرشی راهبردی در این مسیر توانسته به حد مطلوبی در کیفی سازی مأموریتی گام بردارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به بازخوردگیری‌های انجام شده در افزایش محبوبیت و مشارکت مردمی در مقوله‌های مرتبط با نظم و امنیت اجتماعی در استان گفت: در سایه همگرایی و وفاق جمعی امروز پلیس استان مرکزی توانسته است در بحث نظم و امنیت مرجعیت و اقتدار سازمانی خود را به خوبی به اثبات برساند و امید است در آتی نیز در سایه عنایت حق‌تعالی در این راهبرد پرافتخار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول