اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از آغاز توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان شناسایی شده خبر داد و گفت: این توزیع، سومین دوره توزیع گوشت گرم توسط کانون از تابستان تا کنون محسوب می‌شود.

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان

حجت‌الاسلام تقی یارمحمدی امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از توزیع گوشت گرم در قالب کمک مومنانه در بین نیازمندان شناسایی شده در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این توزیع سومین دوره از این نوع کمک‌های معیشتی محسوب می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان تعداد بسته‌های گوشت توزیع شده پیش‌بینی شده برای توزیع را یک هزار و 200 بسته اعلام کرد و افزود: این بسته‌های حدود دو کیلوگرم وزن دارد.

وی با بیان اینکه مراحل قبلی توزیع گوشت گرم در عید قربان و همچنین ماه صفر هر کدام به تعداد یک هزار و 200 بسته و یک هزار و 500 بسته در بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: این کمک‌ها با همراهی خیران موسسه حضرت خدیجه قم انجام می‌شود و این کانون به عنوان رابط برای توزیع این اقلام پیش‌بینی شده عمل می‌کند.

یارمحمدی تاکید کرد: نیازمندان واجد شرایط برای دریافت بسته‌های گوشت گرم، توسط کانون‌های رابط در استان شناسایی شده و توزیع هم از طریق فعالان این کانون‌ها انجام می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: مشخصات نیازمندان شناسایی شده در سایت رسمی پیش‌بینی شده برای این امور درج شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول