اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برخی ادارات پلدختر نمازخانه ندارند/ لزوم توجه مدیران به اقامه نماز

امام جمعه پل‌دختر گفت: برخی ادارات این شهرستان در تهیه مکانی برای نمازخانه و اقامه نماز جماعت کوتاهی و سهل‌انگاری می‌کنند که انتظار می‌رود این نقص رفع شود.

برخی ادارات پلدختر نمازخانه ندارند/ لزوم توجه مدیران به اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند "نماز نورچشم من است" و اقامه این فریضه در جامعه اسلامی ما در دستور قانون اسلامی، دولت و دستگاه‌های اجرایی آمده و ستادی در کشور به منظور تحقق و ترویج فرهنگ نماز تشکیل شده است.

وی بر ضرورت اهمیت نماز تاکید کرد و افزود: اهمیت نماز آنجا است که مقام معظم رهبری هرساله پیامی نو با ایده‌ای جدید و متفاوت از سال گذشته به اجلاس نماز صادر می‌کنند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مساجد شهرستان در رابطه با برگزاری نماز فعال هستند و انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی در رابطه با پخش اذان و اقامه نماز کوتاهی نکنند.

وی افزود: برخی ادارات شهرستان نماز خانه ندارند که جا دارد این مهم مورد توجه قرار گرفته و بهترین فضا زیبا ، دلنشین ، معطر و آذین‌بندی شده به عنوان نماز خانه انتخاب شود تا افراد رغبت بیشتری به ورود به آنجا و اقامه نماز داشته باشند.

موسوی یادآورشد: نباید جلسه‌های ستاد اقامه نماز شهرستان به دلیل کرونا تعطیل شود، بلکه به خاطر اهمیت جایگاه نماز باید این امر مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

امام جمعه پل‌دختر، حضور دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان را در فضای مجازی پررنگ توصیف کرد و از وی خواست این فعالیت در فضای فیزیکی نیز ایجاد شود و ادارات از جمله آموزش و پرورش شهرستان که در این زمینه فعال است، با این ستاد هم‌کاری بیشتری داشته باشد.

موسوی ، عملکرد مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) پل‌دختر در تامین امام جماعت در مساجد را مطلوب خواند و افزود: به خاطر اهمیت نماز تمام مساجد شهرستان در سطح شهر و روستاها نماز جماعت با حضور روحانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 
 

پاسخبازارسال

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول