اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ۵۳۳ برنامه ورزشی در فارس/ بهره‌برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفری تا پایان دولت

مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۵۳۳ برنامه ورزشی از سوی کارگروه ورزش و جوانان با رعایت پروتکل بهداشتی در استان فارس برگزار می شود.

اجرای ۵۳۳ برنامه ورزشی در فارس/  بهره‌برداری از ورزشگاه ۶ هزار  نفری تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس حاجی زاده بعدازظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به برنامه‌های ورزشی طراحی شده جهت اجرا در دهه فجر، اظهار داشت: جشنواره ورزش همگانی، مسابقات غیربرخوردی در فضای باز، دارت، جشنواره داغ و المپیاد ورزش های روستایی و عشایری، سوارکاری از جمله برنامه های دهه مبارک فجر در فارس است.

وی بیان کرد: بهره برداری از ۷ طرح طبیعت گردی با محوریت سلامت، غبارروبی قبور مطهر:شهدا، تجلیل از خانواده شاهد و ایثارگر، تبیین گام دوم انقلاب، شرکت در کمک های مؤمنانه، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و نیز ۴۲ طرح عمران با اعتباری افزون بر ۵۳۰ میلیارد ریال که با احتساب این میزان، ۸۲ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان افزوده می شود، از دیگر برنامه‌های اجرایی در آغاز چهل و دو سالگری پیروزی انقلاب اسلامی در این استان است.

حاجی‌زاده گفت: عملیات اجرایی سالن ورزشی ۳ هزار نفره در کازرون با اعتبار افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال، پروژه خصوصی سازی در گراش لارستان با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و دیگر پروژه‌های عمرانی نیز در این ایام به بهره‌برداری می رسد.

بهره‌برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفره شیراز

وی از بهره‌برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفره شیراز در پایان دولت فعلی خبر داد و افزود: با تامین مالی این ورزشگاه، انتظار مردم شهرستان شیرازاز داشتن چنین ورزشگاهی در خور مردم این شهرستان به پایان می رسد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس اضافه کرد: با بهره‌برداری از فضاهای ورزشی در مناطق محروم، سرانه ورزشی فضای بسته روستایی، ۶ درصد و روباز به ۵۶ درصد افزایش می یابد.

حاجی زاده در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس  مبنی بر کمک به تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهید قشقایی اظهار داشت: امیدواریم با کمک و حمایت سپاه فجر استان فارس و اداره کل ورزش و جوانان، شاهد حضور پررنگ تیم‌های محلی در لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول