اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

افزایش تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان

خبرگزاری رسمی لبنان از افزایش تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان با استقرار ادوات و نیروهایی نظامی در این منطقه خبر داد.

افزایش تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که یک تانک دشمن اسرائیلی امروز سه شنبه حصار سیم خاردار را در محله «کروم الشرقی» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شکسته و وارد حریم خط آبی شده است.

این رسانه تاکید کرد که به دنبال تجاوز این تانک اسرائیلی به سمت خاک لبنان، تانک دوم دشمن و یک جیپ نظامی آن نیز از حصار سیم خاردار گذشتند و  بیش از ۱۰ نظامی صهیونیست نیز بین خط آبی (مرز جدا کننده) و حصار سیم خاردار مستقر شده‌اند و سگ‌های پلیسی هم آنها را همراهی می‌کنند.

خبرگزاری رسمی لبنان گفت که نیروهای دشمن امروز با استفاده از سلاح‌های سنگین و متوسط ​​ در مناطق رویسات العلم ، السماقه  الرمثا  و  داخل مزارع اشغال شده شبعا مشغول گشت‌زنی‌های گسترده بودند و یک هواپیمای شناسایی MK  دشمن نیز بر فراز این مناطق پرواز می‌کرد.

ارتش لبنان نیز صبح امروز اعلام کرد که دو هواپیمای شناسایی دشمن اسرائیلی از ساعت ۲۰:۵۰ شامگاه دوشنبه تا ساعت یک بامداد امروز با نقض حریم هوایی لبنان بر فراز مناطق مختلف این کشور پرواز کردند .

در بیانیه ارتش لبنان آمده است که با هماهنگی نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان موضوع این دو مورد جدید نقض حریم هوایی  لبنان را مورد پیگیری قرار می‌دهد.

نقض مکرر و غیر قانونی حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که به تازگی ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از مرز سرزمین‌های اشغالی با جنوب لبنان را هم منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

این در حالی است که منابع خبری از آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی سرزمین‌های اشغالی از بیم واکنش مقاومت به تجاوزهای مکرر این رژیم خبر می‌دهند. چندی قبل نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان حمله به اهداف ح فرضی را تمرین کردند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول