اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دردسرهای تبدیل مجتمع‌های مسکونی به ساختمان پزشکان

مدیر کل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به تب تبدیل ساختمان های مسکونی به مطب پزشکان، مسئله تبصره ذیل بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری باید در مجلس مورد بازنگری قرار بگیرد.

دردسرهای تبدیل مجتمع‌های مسکونی به ساختمان پزشکان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن صادقی امینی اظهار داشت: تبدیل کاربری مجتمع های مسکونی به مجتمع پزشکان، پیامدهای زیانبار ترافیکی و آثار نامطلوبی بر اقتصاد اراضی شهری و سیما و منظر شهر دارد.

مدیر کل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم افزود: متأسفانه تب تبدیل کاربری مسکونی به مجتمع پزشکان، که برای سازندگان، ارزش افزوده بالایی ایجاد می‌کند، به دلیل کسری پارکینگ فراوان، تبعات منفی بر ترافیک خواهد داشت و مطلوبیت فضایی بخشی از منطقه شهری را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

صادقی امینی اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به مراجعات فراوان بیماران به این ساختمان‌ها، اراضی مجاور، تبدیل به پارکینگ‌های همسطح روباز می‌شود که این موضوع، نارضایتی ساکنین پیرامون این مجتمع‌ها را به همراه دارد و شهرداری‌ها در جبهه اول مقابله با این معضلات، قرار دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: مجلس که اقدامات خوبی را به منظور مقابله با ویژه‌خواری آغاز کرده است، بازنگری این قانون را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول