" /> " /> " /> " />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مشارکت 4600 بانوی کرمانی در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

مسئول شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان کرمان از مشارکت ۴هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان و مادران استان کرمان در پویش من مادرم بچه‌های ایران فرزند من خبر داد.

مشارکت 4600 بانوی کرمانی در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدیه نکویی در رابطه با پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من گفت: اکنون در کشور رتبه ششم را در تعداد بانوان و مادران مشارکت‌کننده داریم و رتبه پنجم را در میزان مبالغ واریزی که ان‌شاءالله به‌زودی با مشارکت بیشتر این رتبه ارتقا خواهد یافت.

مسئول شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز با اشاره به اینکه نحوه مشارکت در این پویش از طریق ورود به سامانه آجر به آجر است، اظهار داشت: بانوان و مادران خیر می‌توانند مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مشارکت کنند و یک کاشی یادبود به نام هر کسی که دوست دارند در مدرسه برایشان طراحی، ساخته و نصب می‌شود.

 نکویی افزود: جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، سازمان نوسازی کشور، معاونت زنان‌ و امور خانواده ریاست جمهوری و استانداری‌ها، بانوان نظام مهندسی، شهرداری و ... این پویش را همراهی می‌کنند.

وی همچنین عنوان کرد: این پویش تا اسفند ادامه دارد و بانوان می‌توانند با پرداخت و مشارکت حداقل هزار تومان در  این پویش شرکت کنند.

مسئول شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان کرمان خاطرنشان کرد: این پویش در قالب عملکرد بانوان استان قرار می‌گیرد و ان‌شاءالله نتیجه‌اش کلنگ‌زنی مدرسه خواهد بود و مدرسه‌ای که ساخته می‌شود، حاصل و نتیجه تلاش بانوان و مادران این دیار و سرزمین است.

وی متذکر شد: مدرسه‌ای که از جمع‌آوری کمک بانوان و مادران ساخته می‌شود، به نام حضرت زهرا (س) نامگذاری خواهد شد.

 حسینی مسئول امور بانوان استانداری کرمان با اشاره به اینکه این پویش کار ارزشمندی است، تصریح کرد: مدرسه‌سازی مسئله ساختاری  است و اگر مدرسه نباشد دانش‌آموز نمی‌تواند علم و دانش را یاد بگیرد.

وی محرومیت‌های دانش‌آموزان منطقه جنوب کرمان را ناراحت‌کننده دانست و گفت: خیرین مدرسه‌ساز در جنوب کرمان خیلی کمک کردند و در کنار دولت برای ساخت مدرسه مشارکت داشتند.

 حسینی با تاکید بر امر مدرسه‌سازی، کار "عطا احمدی‌سردار" مدرسه‌ساز استان کرمان را تحسین برانگیز عنوان کرد و گفت: با جمع‌آوری کمک‌ها در این پویش‌ها حداقل یک یا دو باب مدرسه ساخته می‌شود ولیکن عطا احمدی تاکنون بیش از ۳۰۰ مدرسه در استان کرمان ساخته است.

مسئول امور بانوان استانداری کرمان شرط کارآمدی، کمال و توسعه یافتگی را فراهم‌کردن زیرساخت‌های تعلیم و تربیت عنوان کرد و بیان داشت: در این پویش محور مادر است و شالوده تربیت و آموزش با مادر است و بیشترین استقبال در پویش‌های عام‌المنفعه بانوان و مادران مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول