اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری دوره های توجیهی برای داوطلبان احتمالی انتخابات شوراها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب از آمادگی دانشگاه پیام نور مرکز بناب برای برگزاری دوره های آموزشی برای داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

برگزاری دوره های توجیهی برای داوطلبان احتمالی انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، عطاءالله زرفشان در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه برای دستیابی به توسعه و پیشرفت تشکیل و برگزاری دوره های تخصصی ضروری است؛ اظهار داشت: دانشگاه پیام نور توانسته در سال های اخیر با برگزاری انواع دوره ها در جهت ارتقاء و بهره وری بیشتر در مجموعه های اداری و بخش های خصوصی قدم بردارد.

به گفته وی، از دیگر فعالیت های مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه برگزاری دوره های ضمن خدمت کارکنان با همکاری مسئولان امر است که به کارمندان گواهی حضور در دوره به منظور ارتقای شغلی ارائه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اشارهبه وجود اساتید مجرب در این مرکز از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری دوره های مهارت افزایی خبرداد و گفت: بعد از اتمام دوره گواهی رسمی نیز به شرکت کنندگان ارائه می شود.

زرفشان در ادامه با اشاره به نزدیکی به ایام ثبت نام و فعالیت های انتخاباتی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنین از آمادگی دانشگاه پیام نور مرکز بناب برای برگزاری دوره های آموزشی برای داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول