اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتخارآفرینی هنرمندان اصفهانی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از درخشش هنرمندان اصفهانی در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تهران» خبر داد.

افتخارآفرینی هنرمندان اصفهانی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

محمدحسین محمدی فشارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به درخشش هنرمندان اصفهانی در سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تهران» اظهار کرد: با اعلام نامزدهای بهترین فیلم و عوامل سینمایی در جشنواره فیلم کوتاه تهران، امسال استان اصفهان با حضور دو اثر با نام‌های «ترس خود را جابجا می کند» به نویسندگی و کارگردانی ایمان صالحی و ملیکا غلامی و همچنین و همچنین «دکل» به نویسندگی و کارگردانی بابک مصطفوی که از تولیدات مصوب پیچینگ انجمن سینمای جوان استان است در اکثر بخش‌ها نامزد دریافت جایزه بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: همچنین قابل ذکر است، این دو فیلم کوتاه نامزد دریافت جایزه در بخش‌های اصلی بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین، بهترین صدا، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در مهمترین رقابت سال فیلم کوتاه ایران و خاورمیانه هستند.

وی با بیان آن که فردین انصاری برای فیلم «فشن» در بخش دستاوردهای فنی و هنری در طراحی صحنه و لباس نامزد دریافت جایزه شده است، گفت: در آیین اختتامیه این رویداد ضمن تقدیر از فیلم «دکل» به کارگردانی بابک مصطفوی، مدال ایسفا را برای نوآوری در مضمون و خلاقیت در ارایه به فیلم «ترس خود را جا به جا می‌کند» به کارگردانی ایمان صالحی و ملیکا غلامی از هنرمندان اصفهانی اهدا شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ص۱۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول