اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انقلاب را با عملکرد مسؤولان نسنجیم/ تولیدکنندگان را پشت درب ادارات معطل نکنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: زیبنده مدیران کشور ما این نیست که برخی تولیدکنندگان ساعت‌ها و گاهاً روزها پشت درب اتاق آن مسؤول اداره بنشینند.

انقلاب را با عملکرد مسؤولان نسنجیم/ تولیدکنندگان را پشت درب ادارات معطل نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر سه شنبه در کارگروه تولید دهه فجر استان تهران، اظهار کرد: کارگروه تولید برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سال جهش تولید بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای انقلابی در خصوص دستاوردهای انقلاب تلاش کنند، گفت: برخی از رسانه‌های دشمنان در صدد تخریب دستاوردهای انقلاب هستند و همه ما باید دِین خودمان را نسبت به انقلاب ادا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: برخی از مدیران شأن و جایگاه خودشان را نمی‌دانند، مسؤولان جمهوری اسلامی ایران وام‌دار انقلاب هستند.

حجت الاسلام محمودی افزود: در خصوص جهش تولید و تولیدکنندگان خیانت‌ها و بی‌مهری‌های شدیدی وجود دارد که آن‌ها را از نزدیک درک و لمس کرده‌ام.

وی با انتقاد از برخی از مسؤولان تصریح کرد: زیبنده مدیران کشور ما این نیست که تولیدکنندگان ساعت‌ها و گاهاً روزها پشت درب اتاق یک مسؤول بنشینند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه انقلاب را با مسؤولان نسنجیم، یادآور شد: انقلاب برای مردم ما مهم و متعلق به آن‌ها است و این انقلاب اسلامی شاگردانی مثل شهیدان سلیمانی، حججی و مدافعان حرم را دارد.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: انتقاد کارگران و قشر تولیدکنندگان در خصوص بی‌کفایتی برخی مدیران و مسؤولان کاملاً درست و به جا است و باید توجه کرد جبهه جنگ حال حاضر در کارخانجات تولیدی است.

وی بیان کرد: نواختن ساعت ورود حضرت امام خمینی(ره) در کارخانجات و تولیدی‌های استان تهران، تولید ماسک‌های جالب به مناسبت این ایام الله، طرح‌های تولیدی در فضای مجازی و دیگر برنامه‌های این ایام الله در کارگروه تولید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران ابراز کرد: برخی مدیران از قطار انقلاب اسلامی پیاده نشوند و در یک جمله خطاب به برخی مدیران بگویم که اُفول آمریکا نزدیک است و فداکاری خودمان را به انقلاب ثابت کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول