اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کارگاه‌های فرآوری محصولات کشاورزی در دالاهو ساماندهی می‌شود

فرماندار دالاهو گفت: کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی شهرستان باید ساماندهی و فعال شوند.

کارگاه‌های فرآوری محصولات کشاورزی در دالاهو ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرم محمدی فرماندار دالاهو امروز به همراه کریمی مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان، میرزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و تعدادی از مدیران و کارشناسان این حوزه، از چند کارگاه فرآوری و بسته بندی منطقه ریجاب بازدید کردند.

تعدادی از مالکان این کارگاه‌ها و جمعی از باغداران منطقه، مشکلات و نارسایی‌ها و همچنین انتظارات خود را در این بازدید به مسئولان اعلام کردند.

میرزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دالاهو گزارشی از وضعیت تولیدات منطقه را ارائه و اظهار داشت: ریجاب قطب تولید زیتون، انجیر و ماهی استان کرمانشاه است و سالیانه بیش از ۴ هزار تن انجیر خشک، بیش از ۳ هزار تن زیتون و بیش از ۶ هزار تن ماهی در این منطقه تولید می‌شود.

کرم محمدی فرماندار دالاهو، با اشاره به انبوه تولید زیتون،گردو، انجیر و منحصربه فرد بودن انجیر ریجاب و صادرات ده‌ها تنی به کشورهای اروپایی و عراق، ضمن تشکر از تلاش و سخت‌کوشی زنان و مردان این خطه از میهن اسلامی، اظهار داشت: اهالی ریجاب فداکاران عرصه تولید و اشتغال هستید و ما وظیفه داریم تا با تمام وجود در جهت برطرف کردن مشکلات فراروی آن‌ها تا حد توان تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: ساماندهی کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی را با جدیت پیگیری خواهیم کرد، این مسئله علاوه بر افزایش درآمد، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه را در پی خواهد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول