اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عسگری: 2 گل من نتیجه زحمات بچه‌ها بود/‌فخیم‌ روز فوق‌العاده‌ای داشت

بازیکن تیم مس سونگون گفت: من فقط زحمات بچه‌ها را به نتیجه رساندم ولی آقا فرهاد امروز یک روز فوق‌العاده داشت.

عسگری: 2 گل من نتیجه زحمات بچه‌ها بود/‌فخیم‌ روز فوق‌العاده‌ای داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا عسگری بازیکن تیم فوتسال مس‌سونگون پس از دیدار این تیم مقابل سن‌ایچ ساوه که با برتری 5 بر 4 مس به پایان رسید، اظهار داشت: جا دارد یک خسته نباشید به دو تیم بگویم که بازی فوق‌العاده خوبی را انجام دادند.

وی افزود: واقعاً صد حیف که این بازی از طریق شبکه تلویزیونی پخش مستقیم نشد، فکر می‌کنم اگر بازی پخش شود، واقعاً بینندگان می‌توانند خیلی از این بازی‌ها لذت ببرند.

بازیکن گلزن مس‌سونگون با اشاره به شرایط بازی با سن‌ایچ ساوه خاطرنشان کرد: بازی خیلی خوبی بود. اول بازی روی یک اتفاق عقب افتادیم. امروز در نیمه اول مثل همیشه نبودیم و نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم. تیم سن‌ایچ هم تیم خیلی خوبی است و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

عسگری در خصوص اینکه 2 بار در دیدار مقابل سن‌ایچ گلزنی کرد، گفت: من فقط زحمات بچه‌ها را به نتیجه رساندم ولی آقا فرهاد امروز یک روز فوق‌العاده داشت و فکر می‌کنم این برد را مدیون کل مجموعه به خصوص وی هستیم که آن گل خوب در دقیقه پایانی زده شد.

وی ادامه داد: گلی که امروز‌ فخیم زد، من را به یاد فینال آسیایی انداخت. او در آن بازی هم چنین گلی زد و توانستیم قهرمان شویم. امروز هم با این گل توانستیم به صدر جدول برسیم.

عسگری در خصوص صحنه‌ای که پیش از گل تیمش رخ داد و ممکن بود این تیم به جای پیروزی با شکست بازی را به پایان برساند، گفت: این اتفاقات فوتسال را جذاب می‌کند. 5 ثانیه قبل از گل، مهدی کریمی تک به تک شد اما خدا را شکر می‌کنم که آن توپ گل نشد. روی ضد حمله آنها ضد حمله زدیم و فخیم با استفاده از تجربه خودش گلزنی کرد و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/60017/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول