اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

یوسفیان ملا: لاریجانی آرزو ندارد عکسش بر در و دیوار نصب شود

عزت‌الله یوسفیان‌ملا گفت: لاریجانی از این تیپ افراد نیست که آرزوی این را داشته باشد که عکسش روی دیوار و این طرف و آن طرف نصب شود.

یوسفیان ملا: لاریجانی آرزو ندارد عکسش بر در و دیوار نصب شود

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده ادوار مجلس و از نزدیکان علی لاریجانی با روزنامه صبح نو مصاحبه داشته است. مهمترین بخش‌های این گفتگو در ادامه آمده است.

لاریجانی آرزو ندارد عکسش بر در و دیوار نصب شود

- لاریجانی با هیچ نهاد و ارگانی شخصا  ارتباط برقرار نکرده و از هیچ فردی برای حمایت، تقاضایی نکرده است. از طرفی نه اعلام کرده که نامزد می‌شود و نه اعلام کرده که نامزد نمی‌شود.

- هر کسی با آقای لاریجانی در مجلس و دولت کار کرده، به خوبی می‌داند که آقای لاریجانی در میان کسانی که مطرح هستند، بیشتر امتحان پس داده و بیشتر بر شرایط فعلی کشور مسلط است.

- لاریجانی از این تیپ افراد نیست که آرزوی این را داشته باشد که عکسش روی دیوار و این طرف و آن طرف نصب شود.

لاریجانی اصلاح‌طلبان را التماس نمی‌کند

- لاریجانی می‌تواند به درد بخور باشد اما دلیل نمی‌شود که هر کسی شرایط جایگاهی را دارد، حتما  بیاید و کاندیدا شود.

- همین که اسمی از آقای لاریجانی در این نهاد (اشاره به نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان) نیست، آقای لاریجانی که نمی‌تواند التماس کند که از من حمایت کنید.

- هیچ کاندیدایی نمی‌تواند بگوید که من به رأی کسی نیاز ندارم. بالاخره کاندیدا دنبال رأی می‌رود و رأی هم از سوی هر کسی که باشد، در سرنوست کاندیدا اثرگذار خواهد بود؛ یک کاندیدا نمی‌تواند بگوید که فرضا  من، رأی فلانی را می‌خواهم یا نمی‌خواهم.

- ما هیچ‌گاه ندیدیم که ایشان برای گرفتن رأی، با کسی بنشیند و معامله کند یا از کسی تقاضا کند که به او رأی بدهد. ایشان رقبای قدری داشتند و اینطور نبود که در مجلس کسی نبود و ایشان یکباره رییس شد.

- در مجلس دهم که آقایان اصلاح‌طلب آمدند، رییس آن‌ها آقای عارف بود که خدا بود اما ایشان یک بار هم به آقای عارف نگفت که اجازه بدهید من رییس شوم؛ ابدا.

- شما فکر می‌کنید اگر کارگزاران یا سایر دوستان اصلاح‌طلب خودشان قدرت داشتند که کاندیدا تعیین کنند، به سراغ آقای لاریجانی می‌آمدند؟ محال بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول