اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای البرز اعلام شد

مدیرکل صدا و سیمای البرز ویژه برنامه‌های دهه فجر صدا و سیما را در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی اعلام کرد.

برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای البرز برنامه‌های دهه فجر را به شرح زیر اعلام کرد:

در حوزه رادیو:

جشن پیروزی عنوان ویژه برنامه‌ای رادیویی است که در ایام مبارک دهه فجر از ساعت۱۷ الی ۱۸:۳۰به روی آنتن می‌رود

1-نمایش رادیویی با موضوع مبارزات آیت الله طالقانی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی

2-بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان از ساعت ۱۰ الی ۱۱ در ایام دهه فجر در برنامه صدای انقلاب از رادیو البرز و معرفی دستاوردهای علمی انقلاب روزهای فرد از ساعت۱۲:۴۵ الی ۱۳ با عنوان ابزار اقتدار و پخش سرودهای دوران انقلاب در برنامه آوای پیروزی

3-همچنین ویژه برنامه شکوه پیروزی در روز ۲۲ بهمن از ساعت۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ به صورت زنده و مستقیم همراه شنونده های البرزی خواهد بود.

4-داستان های پیروزی در برنامه کتاب شب و رادیو باز که به معرفی برنامه های صدا و سیما به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد

در حوزه تلویزیون:

ویژه برنامه طلوع امید با بخش هایی از جمله دعوت از میهمانان هنرمند، گزارش‌های مردمی، راویان انقلاب، دستاوردها و روز شمار انقلاب از روز یکشنبه ۱۲ بهمن هر شب به طور زنده و مستقیم از سیمای البرز پخش می‌شود.

همچنین سیمای البرز با برنامه شکوه پیروزی در روز ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح الی۱۱:۳۰ زنده و مستقیم مراسم پیش بینی شده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پوشش خواهد داد.

مجموعه مستند کرج در سال ۵۷ که در ۱۰ قسمت دو دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است، کاری از معاونت فضای مجازی تقطیع ۱۰ قسمت مستند انقلاب در البرز و انتشار مستندات آرشیوی از دوران انقلاب در البرز نیز از برنامه‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای البرز است.

مدیرکل صدا و سیمای البرز در پایان گفت: همکاران در حوزه خبر نیز با تولید گزارش‌های خبری با موضوعات فجر پیروزی، جوانان و انقلاب اسلامی، معرفی تاثیر گذاران انقلابی در استان و گام دوم انقلاب، همچنین ویژه از خودمان شروع کنیم و گفتگوهای ویژه خبری مناسب ایام الله دهه فجر را پوشش می دهند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول