اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

1.3 میلیارد تومان کمک به خانواده های نیازمند قم در طرح شهید سلیمانی

فرمانده عملیات طرح محله محور شهید سلیمانی در قم گفت: ارزش کمک های مؤمنانه و بسته های معیشتی به خانواده های بیماران کرونایی و همچنین خانواده های نیازمند در دو ماه اخیر به بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان رسیده است.

1.3 میلیارد تومان کمک به خانواده های نیازمند قم در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرهنگ امیر جعفری در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به تداوم اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در استان خاطر نشان کرد: ارائه بسته های معیشتی به خانواده های بیماران کرونایی در دو ماه اخیر بیش از هزار مورد و با ارزش تقریبی حدود 300 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: البته ارائه بسته های بهداشتی به خانواده بیماران کرونایی هم در این طرح وجود دارد که این مورد نیز در دو ماه اخیر به ارائه حدود یک هزار و 200 بسته رسیده است.

فرمانده ناحیه ویژه سپاه قم در ادامه اضافه کرد: ارائه غذای گرم و همچنین غربالگری حضوری یا تلفنی بخش دیگری از مراحل اجرایی طرح شهید سلیمانی در استان قم است.

جعفری در عین حال گفت: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، بخش دیگری از فعالیت طرح شهید سلیمانی به شناسایی خانواده های نیازمند برای توزیع کمک نقدی و یا تهیه وام برای آنان اختصاص دارد که در این دو موضوع و در دو ماه اخیر، به ترتیب 66 و 60 میلیون تومان مساعدت انجام شده است.

وی تأمین و تهیه وسائل خانه مانند بخاری و یا خرید برخی اقلام مورد نیاز و دارو برای خانواده های بیماران کرونایی و یا خانواده نیازمندان را بخش دیگری از طرح شهید سلیمانی در استان قم دانست و گفت: ارزش دو هزار و 900 بسته معیشتی توزیعی در دی ماه، حدود 850 میلیون تومان بوده است.

فرمانده عملیات طرح شهید سلیمانی در قم ادامه داد: همچنین در دی ماه، بیش از 25 هزار پُرس غذای گرم و 50 میلیون تومان خدمات نقدی در بین نیازمندان و خانواده های بیماران کرونایی قم توزیع شده است.

فرمانده ناحیه ویژه سپاه قم سپس به تداوم و افزایش این کمک های مؤمنانه در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در همه فعالیت های مربوط به بزرگداشت و پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اولویت دارد و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر و با همکاری و فعالیت شایسته پایگاه های بسیج، افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در سطح مساجد استان شاهد بوده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول