اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نمازجمعه قم بی نظیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نمازجمعه اخیر قم را بی نظیر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این امر تداوم داشته باشد.

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نمازجمعه قم بی نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور امروز و در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به تداوم برگزاری نشست های شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: در نشست اخیر این شورا، ابهاماتی درباره وضعیت فعلی قم یعنی رنگ بندی آبی مطرح بود که نکات مبسوطی در رفع این ابهامات بیان شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم فهیم استان همچنان با ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد همراه هستند، بویژه آن که این محدودیت برای حفظ دستاوردهای مبارزه با کرونا حتی در مناطق آبی مانند قم تداوم یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در ادامه با تشکر از مراجع عظام تقلید و علمای اعلام در رعایت شیوه نامه های بهداشتی بویژه در ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: باید گفت نمازجمعه اخیر قم در رعایت پروتکل ها بی نظیر عمل کرده است که امید است این رعایت ها تداوم یابد.

سلیمان پور همچنین به نظرسنجی جهاد دانشگاهی استان درباره بحث عادی انگاری کرونا از سوی برخی مردم اشاره کرد و گفت: نتایج این نظرسنجی در قالب یک گزارش در نشست آتی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ارائه خواهد شد.

وی سپس به ضرورت بازنگری در شیوه های اطلاع رسانی مبارزه با کرونا در استان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه قم با همراهی همه مردم و مسؤولان از وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به وضعیت آبی رسیده است و از این رو لازم است تا در تاکتیک های اطلاع رسانی بویژه اقناع سازی برای پیشگیری حداکثری از امواج احتمالی بعدی، بازنگری های لازم صورت گیرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در ادامه به سیاست استان برای صرفه جویی در استفاده از انرژی و همچنین مدیریت آن بویژه در این روزهای سرد سال اشاره کرد و گفت: اگرچه برخی قطعی های برق در استان از سوی دیسپاچینگ مرکزی انجام شده و ربطی به مدیریت انرژی در خود استان ندارد، اما در عین حال ضروری است تا اطلاع رسانی های لازم در این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/78027

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول