اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۵۸ طرح عمرانی در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار نهاوند با اشاره به افتتاح ۵۸ طرح عمرانی در این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر گفت: عملیات اجرایی ۹ طرح دیگر با ۱۵۳ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند آغاز می‌شود.

۵۸ طرح عمرانی در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مراد ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۸ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۱۴۸ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و عملیات اجرایی ۹ طرح دیگر با ۱۵۳ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این ۶۷ طرح برای ۸۷۵ نفر اشتغالزایی می‌شود، گریزی به مهمترین طرحهای مورد بهره‌برداری زد و گفت: در حوزه گردشگری چهار طرح با ۴۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و دو طرح دیگر نیز در سراب‌های نهاوند کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در حوزه عمران شهری و روستایی ۱۶ طرح با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بهره برداری شده و عملیات اجرایی پروژه طرح ملی ۳۶۴ واحدی مسکن نیز آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان نیز ۳۱ پروژه با اعتبار ۲۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۶ طرح دیگر نیز کلنگ زنی می‌شود افزود: در حوزه‌های کشاورزی و صنعت هم مجموعا هفت طرح مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ناصری با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها عمدتا طی یک سال گذشته انجام گرفته که با بهره‌برداری از آنها علاوه بر عمران و توسعه شهرستان اشتغالزایی خوبی هم ایجاد می‌شود گفت: دولت در پایان سال کاری خود همچنان برای خدمت به مردم تلاش کرده و سعی دارد که بخشی از طرح‌ها را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در شرایط سخت تحریم و کرونا عملی شده است گفت: در حالی که دشمن ما را در زمینه های اقتصادی با مشکلات زیادی روبرو کرده است و از سوی دیگر بیماری کرونا نیز تنگناهای زیادی را برای کشور بوجود آورد اما فعالیتهای عمرانی همچنان با قوت و حتی بهتر از گذشته انجام شده است.

فرماندار نهاوند گفت: در حال حاضر بسیاری از طرح‌های نیمه‌فعال و یا راکد مانند سد گرین و راه‌های ارتباطی اصلی نهاوند با اخذ اعتبار و رفع موانع آنها در شرف فعال شدن هستند که امیدواریم مردم نهاوند در آینده شاهد اجرای هر چه سریعتر پروژه‌های زیر بنایی شهرستان باشند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول