اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالحی‌امیری: خوشبختانه ورزش به سیاست آلوده نیست/ به ۸۰ درصد اهداف رسیده‌ایم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه ورزش به سیاست آلوده نیست و هر کسی یک قدم بردارد عضو خانواده ورزش می‌شود.

صالحی‌امیری: خوشبختانه ورزش به سیاست آلوده نیست/ به ۸۰ درصد اهداف رسیده‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی با وزرا، روسای و دبیران سابق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امروز برگزار شد.

در این مراسم سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمود گودرزی وزیر سابق ورزش، محمد علی آبادی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک، حمید سجادی معاون اسبق وزارتخانه، برخی از اعضای هیات اجرایی و ... حضور داشتند.

در نشست امروز کیومرث هاشمی، محمد عباسی، شاهرخ شهنازی، افشارزاده حضور نداشتند.

سیدرضا صالحی‌امیری در این نشست گفت: فلسفه این نشست این است که هر کسی گذشته خود را انکار کند ابتر است. باید این فهم را داشته باشیم دیگران تلاش کردند تا ما امروز اینجا بنشینیم و ما باید تلاش کنیم تا آیندگان بر این مسند بنشینند.

وی افزود: همه ما در یک قطار نشسته ایم، بنابراین انگیزه من برای برگزاری این جلسات آموزش به همکاران خودم در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است. همکاران ما بدانند روزی روزگاری غفوری فرد و هاشمی طبایی بودند که نهال ورزش ایران را به سامان رساندند.


رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: موتور محرکه ورزش، وزارت، کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها هستند. همه ما یک خانواده هستیم و هر جایی اختلاف هست، امر نفسانی هست. تلاش ما این است وارد حاشیه نشویم چرا که حاشیه آنقدر فربه است که می‌تواند مدیران را درگیر کند. هیچ کس در حاشیه به هدف نخواهد رسید.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از روز اول که آمدیم با همکاری خوب همکارانم و هیات اجرایی یک رویکرد استراتژیک تعریف کردیم تا با چراغ روشن مسیر را حرکت کنیم. الان بعد از ۳ سال نزدیک به ۸۰ درصد اهداف و برنامه‌هایی که تعریف کردیم رسیده‌ایم. یک اندیشمند می‌گفت وقتی یک پیشکسوت می‌میرد یک کتابخانه می‌سوزد. پیشکسوتان مانند یک کتابخانه سیار مملو از تجربه و آموزش هستند.

صالحی‌امیری یادآور شد: خوشبختانه ورزش آلودگی سیاسی ندارد و هر کسی یک قدم برداشت عضو خانواده ورزش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول