اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

اعتماد مردم به جریان اصلاحات کم شده است/ سرنوشت اصلاح‌طلبان با ذائقه آمریکایی گره خورده است

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اعتماد مردم به جریان موسوم به اصلاح‌طلبی از آماری که در نظرسنجی‌ها در مورد روحانی و تیمش دیده می‌شود به دلیل افزایش قیمت‌ها، قاچاق کالاو افزایش نرخ ارز کاملا مشخص و عریان است.

اعتماد مردم به جریان اصلاحات کم شده است/ سرنوشت اصلاح‌طلبان با ذائقه آمریکایی گره خورده است

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه رسالت گفت‌وگویی با مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

اعتماد مردم به جریان موسوم به اصلاح‌طلبی کم شده است

- دولت و جریان اصلاح‌طلب برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات و تخریب نیروهای انقلابی تلاش می‌کند.

- اعتماد مردم به جریان موسوم به اصلاح‌طلبی از آماری که در نظرسنجی‌ها در مورد روحانی و تیمش دیده می‌شود به دلیل افزایش قیمت‌ها، قاچاق کالاو افزایش نرخ ارز کاملا  مشخص و عریان است.

- عملکرد روحانی نشان می‌دهد که مردم برای دولت و اصلاح‌طلبان چقدر اعتبار قائل هستند.

- ادبیات اقلیت و اکثریت را باید از کف خیابان فهمید نه از طریق برخی استدلال‌های پیچیده‌ای که کسی متوجه نمی‌شود.

وضعیت مدعیان اصلاح‌طلبی در داخل روبه نابودی و افول است 

- منحنی نظریه‌پردازی اصلاح‌طلبان با منحنی شکست‌خورده آمریکا نسبت دارد.

- ازآنجاکه اصلاح‌طلبان خودشان و سرنوشت شان را با ذائقه آمریکایی و فشار حداکثری گره‌زده‌اند، می‌توان گفت که وضعیت مدعیان اصلاح‌طلبی در داخل روبه نابودی و افول است.

مقاله اخیر حجاریان یعنی ناامیدی محض نسبت به شرایط موجود

- برای اثبات این حرف می‌توانم به آخرین مقاله سعید حجاریان نیز اشاره‌کنم. «آخرین کلام»، مقاله اخیر حجاریان فعال اصلاح‌طلب یعنی ناامیدی محض نسبت به شرایط موجود که به‌نوعی دارد التماس می‌کند «هرچقدر من هشدار می‌دهم کسی گوش نمی‌دهد و استثنایی که نظام جمهوری بر قاعده دنیا برای خودش قائل است این مملکت را به نابودی می‌برد» اما  از طرف دیگر مردم ما این رویکرد را در ابعاد مختلف جزء اقتدار نظام می‌دانند و یک الگو برای منطقه است.

- نوشته اخیر حجاریان نشان می‌دهد افرادی که مدعی تئوری پردازی برای اصلاح‌طلبان هستند، به آخر خط رسیده‌اند و چیزی برای عرضه کردن ندارند و به‌نوعی به یاد تکرارهای نابجا افتاده‌اند.

تاجیک می‌گوید با انقلابی که موجود است نمی‌توان کار اصلاح‌طلبی کرد

- البته برنوشته اخیر آقای تاجیک هم همین مسئله پدیدار بود. وضعیت فکری او در واژه به واژه نوشته اخیرش مشخص است.

- او می‌گوید «بحث اصلاحات کار غلطی است. ما باید به نقطه آغاز انقلاب برویم و انقلابی دیگر کنیم.» یعنی با انقلابی که موجود است نمی‌توان کار اصلاح‌طلبی کرد.

گفته‌های حجاریان و تاجیک محلی از اعراب ندارد

- این به معنای شکست و وضعیت روحی ایده پردازان اصلاحات است. آیا واقعا جملاتی که حجاریان و تاجیک می‌گویند، محلی از اعراب دارد؟ 

- چه کسی در اقلیت است؟ آیا ۲۵ میلیون نفری که در تشییع حاج قاسم شرکت کردند، در اقلیت هستند یا اصلاح‌طلبانی که به بیان خودشان شکست‌خورده‌اند و باید به ابتدای انقلاب بروند؟

اصلاح‌طلبان و دولتمردان از مردم و مجلس عصبانی هستند

- اصلاح‌طلبان و دولتمردان از مردم و مجلس عصبانی هستند و فکر می‌کنم که باید جمله شهید بهشتی مبنی براینکه «آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» را در مورد این جماعت به کاربرد؛ باید بگوییم این اتفاق هم باید در مورد برخی آقایان اصلاح‌طلب رخ دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول