اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خانه‌های استیجاری به یک معضل تبدیل شده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: خانه‌های استیجاری در مناطق مرزی به یک معضل جدی تبدیل شده است که باید به صورت ویژه در این راستا ورود کند و نظارت‌ها بیشتر شود.

خانه‌های استیجاری به یک معضل تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی درجلسه  شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: عدم نظارت مدیران بر زیرمجموعه‌ها از مشکلاتی است که مردم و ارباب رجوع به آن انتقادهای زیادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: خانه‌های اجاره‌ای در مناطق مرزی به یک معضل جدی تبدیل شده است که باید به صورت ویژه در این راستا ورود و نظارت‌ها بیشتر شود.

الله‌مرادی تصریح کرد: نظارت و اتخاذ قانون و مقررات در صدور مجوز و فعالیت خانه‌های بوم‌گردی و خانه‌های استیجاری ضروری است.

وی اذعان کرد: بارها این مشکل را به سازمان گردشگری استان تذکر داده‌ایم ضمن اینکه برگزاری تورهای مختلط از دیگر نکاتی است که بسیار نگران کننده است و باید تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شود.

وی همچنین گفت: بسیاری از برنامه‌های ورزشی در این استان برگزار می‌شود که مدیرکل ورزش و جوانان از آن اطلاع ندارد.

وی اضافه کرد: هر دستگاهی که به حوزه ورزشی، فرهنگی و غیره ورود می‌کند باید با هماهنگی دستگاه مربوطه باشد چرا که هر نوع مشکلی که پیش بیاید از چشم آن دستگاه می‌بینیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: اگرچه تعطیلی همه برنامه‌ها دستور است اما جز برنامه‌های حوزه دینی، تمامی برنامه‌ها برگزار می‌شود و این اشکال دارد.

الله‌مرادی کرد: همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی یک مسابقه‌ در استان برگزار کردیم که ۸ هزار نفر در آن شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: 740 نفر از شرکت کنندگان این مسابقه خارج از استان بودند، و به تمامی برندگان هدایای اعطا شد.

انتهای پیام/2330/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول