اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تهاتر اطلاعات سه قوه می‌تواند فرار مالیاتی را کاهش دهد

نماینده پاکدشت در مجلس گفت: با وجود زیرساخت‌های مختلف و سامانه‌های متعدد که امکان تهاتر همه اطلاعات وجود دارد فرار مالیاتی معنا ندارد به شرطی که همه قوا اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

تهاتر اطلاعات سه قوه می‌تواند فرار مالیاتی را کاهش دهد

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دولت و مجلس وظیفه دارند حداکثر تمرکز خود را برای بهبود زندگی مردم و روان کردن آن به کار ببندند نه اینکه مردم در تهیه مایحتاج روزانه خود و دیگر نیازهای معیشتی خود دغدغه داشته باشند.

وی افزود: دولت و مجلس در سال 1400 بایستی تمرکز ویژه‌ای برای ارتقای ارزش پول ملی کشور به کار ببندند و با کارهای دقیق و منطقی تلاش داشته باشند اقتصاد کشور را بهبود ببخشند.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بی‌توجهی به معیشت مردم صورت گیرد آنها خسارت دیده و سختی‌ها و معضلات زیادی را متحمل خواهند شد؛ لذا ضروری است تا دولت و مجلس برای رفع این مشکلات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بشیری گفت: مجلس بنای برای افزایش قیمت حامل‌های انژری در سال 1400 ندارد و نمایندگان هم به شدت مخالف این موضوع هستند چرا که این کار مستقیماً اثرات سنگین و زیان‌باری بر زندگی مردم خواهد گذاشت، زیرا حقوق‌شان و درآمدهایشان با هزینه‌های روزانه تطابقی ندارد.

وی افزود: دولت و مجلس باید در سال 1400 بساط فرارهای مالیاتی را برچینند و اگر همه قوا در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند ساماندهی مالیات‌ها را عملیاتی کرده و از سرمایه‌داران مالیات بستانند. 

بشیری گفت:‌ نباید اجازه داد افراد از پرداخت مالیات فرار کنند و اگر همگان مالیات بپردازند خیلی از مشکلات حل خواهد شد؛ این در حالی است که متأسفانه در شرایط فعلی از کارگر و کارمندان جامعه مالیات دریافت می شود اما متمولین، سرمایه‌داران و دارندگان درآمدهای هنگفت از زیر پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با وجود زیرساخت‌های مختلف و سامانه‌های متعدد که امکان تهاتر همه اطلاعات وجود دارد فرار مالیاتی معنا ندارد به شرطی که همه قوا اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول