اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

هشدار هواشناسی به دریانوردان و کشاورزان بوشهری

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب وزش باد و احتمال گرد و خاک کشاورزان نسبت به مراقبت از محصولات کشاورزی تمهیدات لازم را بیندیشند و دریانوردان از تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب کنند.

هشدار هواشناسی به دریانوردان و کشاورزان بوشهری

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از روز جمعه و شنبه با عبور امواج ناپایدار از جعبه استان ناپایداری‌های جوی در برخی نقاط از شمال و مرکز استان افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در این مدت زمان افزایش پوشش ابر وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: خلیج فارس متلاطم می‌شود و ارتفاع موج بین ۱/۵ تا ۲ متر و در فراساحل گاهی بیش از ۲ متر می‌رسد همچنین احتمال بروز و نفوذ پدیده گرد و خاک در شمال خلیج فارس دور از انتظار نیست.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این مدت از تردد‌های دریایی غیرضروری به ویژه از تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب وزش باد و احتمال گرد و خاک، کشاورزان نسبت به مراقبت از محصولات کشاورزی تمهیدات لازم را بیندیشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول