اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توجهی به دانش آموزان به‌عنوان جریان ساز انقلاب نمی‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین با توجه به فرامایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیروی جوان در اداره کشور بیان کرد: متأسفانه امروز توجهی به دانش آموزان به عنوان جریان ساز انقلاب نمی شود.

توجهی به دانش آموزان به‌عنوان جریان ساز انقلاب نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی محمودی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه که در دفتر این نهاد برگزار شد اظهار کرد: این سازمان از سال ۱۳۷۲ در استان کار خود را به صورت جدی شروع کرده و تاکنون ادامه دارد.

وی خاطره نشان کرد: اهداف مهم و اصلی این مجموعه نیروسازی و جریان‌سازی نیروهای متخصص و کارآمد انقلابی است.

این مسئول عنوان کرد: از مهم‌ترین اقدامات این اتحادیه که در سال‌های اخیر از سوی این مجموعه انجام شده است برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب است که بامحوریت بیانیه گام دوم و گفتمان ایران قوی در مدارس استان برگزار می‌شود.

محمودی اظهار کرد: کارهای شاخصی از قبیل کلیپ‌سازی با محوریت گام دوم و ساخت اپیکیشن‌هایی که موجب ارتقا و تقویت روحیه انقلابی در دانش آموزان می شود دراستان قزوین انجام شده است.

محمودی در پایان تأکید کرد: متأسفانه در فضای فرهنگی و اجتماعی توجهی به دانش آموزان به‌عنوان جریان‌سازان و آینده‌داران انقلاب نمی‌شود و این یک ضعف جدی است که باید رفع گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول