اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

سردار سلیمانی؛ قهرمان ملی/ تدارک گسترده رسانه ملی برای 22 بهمن

رئیس رسانه ملی از شهید سپهبد سلیمانی به‌عنوان قهرمانی ملی یاد کرد و گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تصریح کرده‌اند، این سردار بزرگ یک قهرمان ملی است و باید ایشان را با این صفت به جوانان و مردم معرفی کنیم.

سردار سلیمانی؛ قهرمان ملی/ تدارک گسترده رسانه ملی برای 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس، علی عسکری در دیدار با فرمانده کل و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌که امروز برای قدردانی از عملکرد رسانه ملی در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صداوسیما آمده بودند، گفت: این سردار بزرگ می‌تواند الهام‌بخش جامعه برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی‌باشد و ما باید از این ظرفیت عظیم بیشتر استفاده کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما، جمهوری اسلامی را یک پیام و ایدئولوژی توصیف کرد و گفت: با مهیاکردن فضا، انقلاب اسلامی جهان را درخواهد نوردید و همان طور که امروز بعد از 41 سال شاهد نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان هستیم، اگر شرایط و فضا مهیاتر از قبل شود، این تاثیر فراگیرتر خواهد شد.

رئیس رسانه ملی از سپاه به‌عنوان شجره‌ای طیبه در همه عرصه‌ها یاد کرد و افزود: رزمایش اخیر سپاه و رونمایی از موشک نقطه‌زن با برد 1800 کیلومتر موجب تضعیف سامانه و برنامه‌های نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا شده و برتری‌های نظامی آن‌ها را زیر سؤال برده است.

علی عسکری با تبریک این دستاورد به مردم و نیروهای مسلح، از همکاری همه‌جانبه رسانه ملی با بسیج برای نمایش خدمات و مجاهدت‌های این سازمان خبر داد و گفت: همین طرح گسترده بهداشتی بسیج با نام شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، در کنار اقدامات نیروهای خدوم بهداشت و درمان، اقدام مؤثری برای حفظ سلامت مردم بود، به‌طوری‌که اگر این مجاهدت‌ها نبود بر اساس تخمین‌ها امکان داشت در موج سوم کرونا به تلفات بیش از 1000 نفر در روز هم برسیم.

وی با تأکید بر عزم رسانه ملی برای نمایش خدمت‌رسانی در داخل و اقتدار سپاه در خارج از کشور، تصریح کرد: رسانه ملی آمادگی کاملی برای نمایش این پهلوانی و قهرمانی‌ها دارد و آن را وظیفه انقلابی خود می‌داند.

رئیس رسانه ملی همچنین از تدارک گسترده رسانه ملی برای برگزاری باشکوه سالگرد انقلاب در 22 بهمن خبر داد و گفت: بااینکه مردم امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی‌های گسترده را ندارند، اما باکارهای بزرگی که تدارک دیده شده است، ان‌شاءالله 22 بهمن خوب و به‌یادماندنی در پیش خواهد بود.

در این نشست، سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سلیمانی، فرمانده بسیج مستضعفین، سردار شریف، معاون روابط عمومی سپاه و علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص تعامل میان این دو نهاد انقلابی پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول