اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

آغاز نشست ملی مطالبه گران حوزه معدن/طرح مشکلات توسط مطالبه گران

نشست ملی مطالبه گران حوزه معدن صبح امروز با حضور اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی، نایب رییس کمیسیون اصل 90 و مدیرکل دفتر نظارت بر امور معدنی، آغاز شد.

آغاز نشست ملی مطالبه گران حوزه معدن/طرح مشکلات توسط مطالبه گران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس نشست ملی مطالبه گران حوزه معدن، صبح امروز با حضور اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی، نایب رییس کمیسیون اصل 90 و مدیرکل دفتر نظارت بر امور معدنی، همچنین و جمعی از مطالبه گران معادن سراسر کشور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی آغاز شد.

در این مراسم دبیر نشست ملی مطالبه‌گران حوزه معدن اظهار داشت: به دنبال سخنرانی مقام معظم رهبری درباره ضرورت ورود مردم به مبارزه با فساد اقتصادی، این نشست ملی تشکیل و برگزار شد. 

حسینی ادامه داد: در این مدت از طریق شناسایی نیروهای انقلابی و شبکه سازی و ارتباط با مسئولان، جریان ملی مطالبه گری در حوزه معدن را حمایت کردیم. 

وی اظهار داشت: به سبب خدمات‌دهی بهتر در این حوزه، شبکه سازی افراد صورت گرفت تا دوستان بتوانند مطالبات خود را دقیق تر پیگیری کند.

دبیر نشست ملی مطالبه‌گران حوزه معدن بیان کرد: کارشناسان و متخصصان حوزه می توانند در این باره با مطالبه گران ارتباط بگیرند و از نزدیک طی ارتباط با دوستان موارد را درک کند. 

وی با بیان اینکه امیدواریم این موارد مقدمه ای در بحث تغییر لوایح قانونی باشد تا بتوانیم در این حوزه ایفای نقش داشته باشیم به مطالبات برحق مردم برسیم. 

در این مراسم عنوان شد که 67 نوع تنوع معدنی داریم اما خام فروشی داریم و صنایع تبدیلی در این حوزه فراموش شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول