اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اشتغال پایدار؛ مهمترین رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام/دنبال کارهای نمادین نیستیم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار بیشترین حجم سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال بکار گرفته می‌شود.

اشتغال پایدار؛ مهمترین رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام/دنبال کارهای نمادین نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه شایان نادری در دیدار با امام جمعه شهرستان با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام اظهار داشت: این ستاد تاکنون افزون بر 300 میلیارد تومان در استان هزینه کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد ساخت 264 کلاس درس، 54 مسجدو خانه عالم، اجرای 25 پروژه آبرسانی و راه روستایی و یکهزار واحد مسکن ملی را از جمله عملکرد عمرانی اخیر این ستاد اعلام کرد.

نادری گفت: در حوزه فرهنگی نیز از سوی بنیاد احسان 15 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و 140 گروه جهادی در قرارگاه ستاد فعالیت دارند.

این مسؤول از اجرای تفاهم نامه معاونت اجتماعی ستاد و سازمان‌های زندان‌ها خبر داد و گفت: در این راستا بخش اعظمی از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهی کمتر از 100 میلیون تومان آزاد می‌شوند.

وی همچنین حمایت معیشتی، بهداشتی از خانواده یکهزار زندانی و اشتغال برای زندانیان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

نادری گفت: ستاد اجرایی فرمان امام با دوری از کارهای نمادین به دنبال ایجاد اشتغال پایدار است در این زمینه حجم سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه اشتغالزایی خواهیم داشت.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول