اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بستر مناسب فعالیت تبلیغی در اندیشکده تبلیغ

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی گفت: اندیشکده تبلیغ زمینه و ظرفیت مناسبی برای فعالیت تبلیغی فراهم می‌کند.

بستر مناسب فعالیت تبلیغی در اندیشکده تبلیغ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی کاویانی در نخستین جلسه اندیشکده تبلیغ که صبح امروز در حسینیه مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، اظهار کرد: ابلاغ یکی از شئونات انبیا است بنابراین باید به ابلاغ و تبلیغ توجه شود. زمانی که پیامبر اکرم(ص) امیر مؤمنان(ع) را به عنوان امام منصوب کردند آیه «یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ» نازل شد.

 وی خاطرنشان کرد: طلاب ضمن فراگیری علوم باید در حوزه تبلیغ نیز نقش‌آفرینی کنند به طوری که اگر در این عرصه ورود پیدا نکنند گویی به رسالت خود عمل نکردند.

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با بیان اینکه طلاب باید از نظر علمی و مهارت‌های تبلیغی توانمند شوند، گفت: تبلیغ از جمله وظایفی است که ضمن آغاز از محیط‌های محدود، گسترش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: ابزارهای ارتباطی زمینه‌ای فراهم کرده تا جهانی فکر کنید بنابراین جهانی فکر و تبلیغ کنید تا در دوران کنونی که جنگ مبلغ‌ها و کارزار تبلیغی است بتوانید موفق عمل کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاویانی با بیان اینکه بد تبلیغ کردن ضرر بیشتری نسبت به تبلیغ نکردن دارد، گفت: لازم است قدرت علمی خود را افزایش دهید و ضمن آگاهی از شبهات و اشکالات به روز، بتوانید از حقانیت امیر مؤمنان(ع) و رفع مظلومیت‌های شیعه و تشیع در طول تاریخ دفاع کنید و انجام وظیفه داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: در برابر وهابیت و سکولار باید به اندازه‌ای تجهیز شوید که بتوانید ورود قهرمانانه داشته باشید و در این بخش به تبلیغ بپردازید.

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با بیان اینکه اندیشکده تبلیغ زمینه و ظرفیت مناسبی برای فعالیت تبلیغی فراهم می‌کند، گفت: تبلیغ از ظرفیت گسترده‌ای برخوردار است بنابراین به طور جدی در این بخش ورود پیدا کنید و مهارت‌ها و علم و دانش را در جامعه کنونی کسب کنید تا بتوانید به اهداف بلند خود جامه عمل بپوشانید.

انتهای پیام/78003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول