اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جمع‌آوری بیش از ۲ هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال در سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: عملیات شناسایی و جمع‌آوری دو هزار و ۴۵۳ دستگاه ماینر در نقاط مختلف این استان انجام شد.

جمع‌آوری بیش از ۲ هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات شناسایی و جمع‌آوری دو هزار و ۴۵۳ دستگاه ماینر در نقاط مختلف استان سمنان با مجموع قدرت سه هزار و ۶۸۰ کیلووات ساعت انجام شده است.

وی افزود: شناسایی مراکز استخراج رمز ارز بدون مجوز و غیرمجاز، ازجمله محورهای مهم تعیین‌شده برای کاهش مصرف برق و در راستای کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به این‌که از آغاز اجرای طرح تا به حال، 71 مزرعه رمز ارز شناسایی شده است، ادامه داد: برنامه بازدید تیم‌های عملیاتی و مأموران خدمات مشترکان این شرکت، همواره در استان با قوت در حال اجراست و دستگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند، با همکاری نیروی انتظامی و نهادهای ذی‌ربط جمع‌آوری می‌شوند.

موسوی‌زاده تصریح کرد: شهروندان استان سمنان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ مرکز فوریت‌های برق، نسبت به معرفی مراکز و اشخاص استفاده‌کننده از برق غیرمجاز اقدام کرده و از پاداش موردنظر بر اساس دستورالعمل این بخش بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد استفاده از این‌گونه دستگاه‌ها را دارند، حتماً باید مجوز لازم را از اداره صنعت، معدن و تجارت اخذ کنند و مشترکانی که جهت بهره‌مندی از سودهای نجومی با استفاده از تعرفه‌های برق به‌طور غیرقانونی اقدام به استخراج بیت کوین می‌کنند، مشکلاتی را برای صنعت برق به وجود آورده و از سوی مراجع ذی‌صلاح با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول