اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دستگیری متهمان جعل اسناد و صدور پروانه های ساختمانی در بوکان/کشف ۵۴ سند و پروانه ساخت جعلی

فرمانده انتظامی بوکان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر جاعل حرفه‌ای پروانه‌های ساختمانی در بوکان خبر داد و گفت: 54 سند و پروانه ساخت در این عملیات کشف شد.

دستگیری متهمان جعل اسناد و صدور پروانه های ساختمانی در بوکان/کشف ۵۴ سند و پروانه ساخت جعلی

سرهنگ حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی اخبار واصله به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بوکان مبنی بر جعل پروانه های ساختمانی در سطح کلان، موضوع در دستور کار کارشناسان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس سر نخ‌هایی از افراد مرتبط با جعل اسناد ساختمانی به دست آمد و مشخص شد که افرادی با هویت معلوم در کار صدور پروانه های ساختمانی جعلی فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: بررسی ها و تلاش های کارآگاهان پلیس آگاهی نتیجه داد و اولین فرد مرتبط با پرونده شناسایی و در فرصت مناسب دستگیر شد و از محل فعالیت وی تعداد ۱۳ فقره پروانه ساختمانی جعلی کشف شد.

وی اعلام کرد: در ادامه کارشناسان پلیس آگاهی با بررسی پروانه‌های ساختمانی جعلی صادر شده و همچنین مجوزها و امتیازهای بهره برداری شده از همین پروانه های جعلی،دومین فرد مرتبط با پرونده را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

 حیدری تصریح کرد: تاکنون تعداد ۵۴ پروانه جعلی ساختمان کشف شده است و با هماهنگی مرجع قضایی متهمین دستگیر شده با قرار بازداشت و روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی بوکان گفت: با توجه به این که در بررسی ها به ابعاد جدیدی از این پرونده جعل و کلاهبرداری دست یافته‌ایم لذا شناسایی و دستگیری سایر عوامل و افراد مرتبط در اولویت کاری پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول