اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

به دنبال پیگیری تعرفه گذاری پرستاری هستیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی جوسازی برعلیه کمیسیون تلفیق و رئیس آن برای عدم تصویب تعرفه پرستاری را غیر مناسب دانست و از رایزنی و پیگیری تحقق این مهم خبر داد.

به دنبال پیگیری تعرفه گذاری پرستاری هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست اعضاء کارگروه تخصصی بهداشت و درمان با انتقاد از خارج شدن کلینیک های ویژه از هدف اصلی خود اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و سخت بودن دسترسی برخی از مردم به خدمات درمانی، این کلینیک ها می توانستند نقش و وظیفه مهمی ایفا کنند.

وی با تاکید براینکه کارگروه تخصصی بهداشت و درمان مجمع نمایندگان لازم است نقاط آسیب و مشکلات این کلینیک ها را به صورت کارشناسی تبیین کند گفت: بایستی برای افت کیفیت و کاهش خدمات کلینیک های ویژه که مشاهده می شود، اقداماتی صورت گرفته و پیشنهادات کاربردی و دقیق برای رفع مشکلات و موضوعات در اختیار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین به بحث اورژانس در شهر قم نیز اشاره و تاکید کرد: این کارگروه در کنار بررسی کلینیک های ویژه لازم است موضوع اورژانس قم و آسیب ها و مشکلات آن را در راستای افزایش کیفیت خدمات و بهره وری و موضوع استخدام نیروهای جدید در بخش بهداشت و درمان را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در این نشست که برخی از مسئولان و صاحب نظران بخش بهداشت و درمان قم نیز حضور داشتند، وجود اپیدمی کرونا را سبب ورود خسارت روحی و جسمی به بدنه اجتماعی شهر ارزیابی کرد و گفت: در همین ایام تلاش، فداکاری و مجاهدت کادر بهداشت و درمان در استان سبب افزایش روحیه امید در سطح جامعه شد و این شجاعت و ایثار در قم بسیار قابل تقدیر و تحسین است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در همین ایام بی انصافی و بی تقوایی برخی از مسؤولان وزارتخانه در اعلام مواضع نسبت به استان باعث ورود آسیب روحی به کادر درمان و مجاهدین خط مقدم مبارزه با کرونا در قم شد؛ البته عذر خواهی کاری پسندیده بود که صورت گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عدم تصویب تعرفه پرستاری در کمیسیون تلفیق عنوان کرد: طی روزهای اخیر شاهد جوسازی علیه کمیسیون تلفیق و رئیس آن بودیم که مناسب نیست، زیرا موضوع مطرح شد و بنده هم موافق بودم ولی پیشنهاد برداشت از بودجه عمومی بود که در نهایت رای نیاورد.

امیرآبادی افزود: با این حال همچنان در حال رایزنی هستیم تا در ردیفهای این موضوع دیده شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول