اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسوولان در مقابله با کرونا جان و نان مردم را لحاظ کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: مسوولان باید در مقابله با کرونا جان و نان مردم را لحاظ کنند زیرا اعمال ممنوعیت‌های گسترده هر دو مولفه را در خطر قرار می‌دهد.

مسوولان در مقابله با کرونا جان و نان مردم را لحاظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام احمد غلامی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری آئین تجلیل از شهدا و ایثارگران اظهار داشت: افزایش سه برابری مبتلایان به کرونا ثمره عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی گردشگران است.

وی با بیان اینکه رعایت مباحث بهداشتی باید با جدیت مورد تاکید و نظارت قرار بگیرد، افزود: در مقابله با کرونا می‌بایست هم جان و هم نان مردم مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: اعمال تعطیلی‌ و ممنوعیت‌های گسترده با به خطر انداختن معیشت مردم، جان آنان را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد.

لزوم تبیین محتوای کتاب صعود ۴۰ ساله در جامعه

حجت‌الاسلام غلامی ادامه داد: جامعه باید به سمت استفاده از پیام‌رسان‌های کم هزینه داخلی سوق داده شود و هر شخص انقلابی به عنوان یکی از افسران موثر جنگ نرم در این زمینه ایفای نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: بیماری منحوس کرونا ویژه‌ برنامه‌های ایام الله دهه فجر را با تغییراتی همراه ساخته و با توجه به ممنوعیت تجمعات باید برای استفاده حداکثری از فضای مجازی خیز برداشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: کتاب صعود 40 ساله با به تصویر کشیدن پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران مطابق با آمار رسمی مراکز بین‌المللی محتوایی فاخر را پدید آورده که باید در جامعه تبیین شود.

دفاع مقدس عصاره خودباوری ملی است

حجت‌الاسلام غلامی عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و عصاره عزت، استقلال و خودباوری انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان و یادگاران این گنجینه غنی، روند نهادینه‌سازی فضائل دینی برای نسل جوان را شتابی مضاعف بخشیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم خاطرنشان کرد: نشر اندیشه و تداوم مسیر شهدا به مراتب از تاکید بر تجلیل‌های مادی مهم‌تر می‌باشد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول