اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌اندازی پویش مجازی «من فاطمی‌ام» در دهه فجر/ تجلیل از بازاریان انقلابی همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از راه‌اندازی پویش مجازی «من فاطمی‌ام» در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: روحانیون مستقر و امامان پایگاه از کسبه‌ها و بازاریانی که سابقه مبارزات انقلابی دارند دیدار و در محل کسب از آنها تجلیل خواهند کرد.

راه‌اندازی پویش مجازی «من فاطمی‌ام» در دهه فجر/ تجلیل از بازاریان انقلابی همدان

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برنامه‌های کارگروه تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر استان همدان خبر داد و اظهار کرد: ایجاد زمینه حضور خودجوش اقشار مختلف مردم به ویژه تشکل‌های مذهبی در برنامه‌ها و راه‌اندازی پویش‌های متعدد در فضای مجازی در این ایام مورد توجه است.

وی به اعزام مبلغین به مساجد و مراکز فرهنگی در همه نقاط استان با اولویت تبیین گام دوم و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خاطره‌گویی توسط انقلابیون از پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر  و آذین بندی سردرب مساجد و هیات‌های حسینی با پرچم توسط اعضای شبکه تبلیغی در دستور کار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برنامه تکریم و تجلیل از نقش‌آفرینان در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی توسط اعضای شبکه تبلیغ به شکل مردمی در دهه فجر افزود: کمیته فرهنگی توسط روحانیون مستقر در روستاها تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به دعوت گسترده از اعضای شبکه تبلیغی برای شرکت در غبارروبی گلزار مطهر شهدا گفت: سرکشی از خانواده شهدا و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدا توسط شبکه تبلیغ را در برنامه داریم.

نظیری از نشست با فعالان جبهه انقلاب اسلامی خبر داد و با اشاره به تهیه پوستر و فتوکلیپ‌ و انتشار در فضای مجازی، برگزاری مسابقه نقاشی از صحنه‌های تاریخی دهه فجر را از دیگر برنامه‌ها دانست.

وی با بیان اینکه عکس‌نوشته‌هایی نیز با موضوع انقلاب اسلامی تهیه و در فضای مجازی منتشر می‌شود گفت: محفل ادبی «عصر شعر» با حضور شعرای آئینی و جامعه مداحان شهرستان با موضوع سروده‌های انقلاب برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد و و افزود: روحانیون مستقر و امامان پایگاه به صورت رزمایشی از کسبه‌ها و بازاریانی که سابقه مبارزات انقلابی دارند دیدار و در محل کسب از آنها تجلیل خواهند کرد.

وی به حضور شبکه تبلیغ در دفاتر ائمه جمعه و تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: راه اندازی پویش قرائت دسته جمعی سوره فجر از دیگر موارد مورد توجه است.

نظیری با اشاره به راه‌اندازی پویش «من فاطمی‌ام» در فضای مجازی با محتوای فرهنگی تبلیغی کرامت و جایگاه بانوی مسلمان انقلابی افزود: حضور اعضای شبکه تبلیغ در نماز جمعه ۱۷ بهمن و برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور شبکه تبلیغ از دیگر موارد مورد توجه است.

وی از سخنرانی‌های مجازی کوتاه در فضای مجازی توسط مبلغین مجرب با تاکید بر معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی سخن گفت و افزود: تبلیغ چهره به چهره توسط مبلغین و مبلغات و نیز تجلیل از مبلغین انقلابی با حضور در مقابل منازل آنها از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول