اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح ۷۳ طرح عام‌المنفعه در لنگرود به مناسبت دهه فجر

فرماندار لنگرود از افتتاح ۷۳ پروژه عام‌المنفعه بااعتباری بالغ‌بر ۳۴ میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح ۷۳ طرح عام‌المنفعه در لنگرود به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، رحیم حیدری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان با محوریت پروژه‌های دهه فجر انقلاب اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۷۳ پروژه عمرانی و خدماتی بااعتباری بالغ‌بر ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره‌برداری می‌رسد.

وی این طرح‌ها را شامل طرح‌های خدماتی، صنعتی، کشاورزی، بهداشتی، ورزشی، ساخت مسکن محرومان، توسعه شبکه برق، پروژه‌های شهرداری و آبخیزداری اعلام کرد و افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی و تأمین سلامت جامعه راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نمی‌شود و این مراسم به شکل متفاوت و به‌صورت رژه ادوات کشاورزی و موتوری انجام می‌گیرد.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور که ازنظر زیرساخت‌ها شرایط مساعدی نداشت دشمن برای نابودی این انقلاب نوپا از هیچ تلاشی دریغ نکرد، تصریح کرد: از همان روزهای اول انقلاب، ملت ما شاهد ترورها و بمب‌گذاری‌های مختلف در کشور بودند و پس مدت اندکی جنگ نیز به کشور تحمیل شد این جنگی که آغاز شد نابرابر و ظالمانه بود و دشمن از تمام توان در این جنگ استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی پیروز میدان جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: در جنگ تحمیلی همه مردم از همه ادیان، اقوام، اقشار و سنین حضور داشتند و با هدایت‌های مدبرانه امام (ره) و وحدتی که بین ملت بود باعث عقب‌نشینی دشمن از تمام مواضع خود شد.

آرامش و امیدبخشی نیاز جامعه امروز است

حیدری دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت و نظام به مردم و ایجاد امیدواری در جامعه دانست و افزود: آنچه امروز کشور به آن نیازمند است آرامش و امیدبخشی بوده و خبرنگاران با توجه به نقش دوسویه خود به‌خوبی قادرند با انعکاس اخبار این ایام اعتماد سیاسی به حاکمیت را در بین مردم ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌های اجتماعی نظام اسلامی محسوب می‌شوند، بیان کرد: مردم هر جا که مصالح کشور و نظام در میان بوده پای صحنه آمده و انقلاب و نظام را رها نکردند.

فرماندار لنگرود با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات آینده افزود: همه تلاش کنیم تا باهم افزایی، تعامل و همدلی یکدیگر یک مشارکت خوبی را به ترسیم بکشیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول