اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پاپ فرانسیس با آیت‌الله سیستانی در عراق دیدار می‌کند

رئیس کلیسای کاتولیک کَلدانی اعلام کرد، پاپ فرانسیس در سفر ماه آینده به نجف اشرف با آیت‌الله علی سیستانی مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق دیدار می‌کند.

پاپ فرانسیس با آیت‌الله سیستانی در عراق دیدار می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه انتشار خبرها درباره برنامه سفر پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان به عراق، یک مقام ارشد این کلیسا از برنامه دیدار او با آیت‌الله سیستانی خبر داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، «لویس روفائیل اول ساکو» پاتریارک بابل کلدانیان و رئیس کلیسای کاتولیک کلدانی اعلام کرد که پاپ فرانسیس در سفر ماه مارس خود به عراق، با ایت‌الله علی سیستانی مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق دیدار می‌کند.

به گفته این مقام واتیکان، دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی یک «دیدار خصوصی» است و آنها در این دیدار درباره «یک نوع از چارچوب برای محکوم کردن همه کسانی که به حق حیات و زندگی حمله می‌کنند»، صحبت خواهند کرد.

کلیسای کاتولیک هفدهم آذرماه اعلام کرده بود، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان بین ۵ تا ۸ مارس (۱۵ تا ۱۸ اسفند) به عراق سفر می‌کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول