اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف «الکل صنعتی» از انبار لوازم خانگی در تهران

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف ۴ هزار لیتر الکل صنعتی احتکار شده از یک انبار لوازم خانگی در جنوب تهران خبر داد.

کشف «الکل صنعتی» از انبار لوازم خانگی در تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف 4 هزار و 60 لیتر الکل اتیلیک صنعتی احتکار شده در یک انبار لوازم خانگی در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی در تشریح خبر فوق ‌بیان داشت: در رصد اطلاعاتی مشخص شد مالک یک انبار لوازم خانگی در جنوب تهران با همکاری انباردار، مقدار فراوانی الکل اتیلیک صنعتی مورد نیاز مردم را دپو و جمع آوری کرده است ؛ بر این اساس بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: با شناسایی مالک انبار و نشانی دقیق محل آن مشخص شد که خبر صحت داشته و مالک انبار لوازم خانگی کاربری انبار را بدون مجوزهای قانونی تغییر داده و مقدار فراوانی الکل اتیلیک مورد نیاز مردم را در انبار با همکاری همدستش پنهان کرده و موجب بی نظمی در عرضه و تقاضای بازار شده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و روز گذشته تیمی از ماموران از داخل انبار کالا بازدید و 4 هزار و 60 لیتر الکل اتیلیک صنعتی که خارج از شبکه توزیع، در این مکان دپو شده بود، کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه با دستور قضائی انبار پلمب و هر 2 متهم به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را 4 میلیارد و 200 میلیون ریال محاسبه کرده اند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول