اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تعیین و تکلیف 100 پرونده صدور پروانه برای املاک قولنامه ای در شهرداری کرج

رئیس شورای اسلامی استان البرز گفت: حدود 100 پرونده املاک قولنامه‌ای در شهرداری کرج در جریان هستند که بنا بر اعلام دستگاه‌های مربوطه این پرونده‌ها مشمول قانون جدید سال 99 نخواهند شد و به زودی تعیین و تکلیف می‌شوند.

تعیین و تکلیف 100 پرونده صدور پروانه برای املاک قولنامه ای در شهرداری کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ایزدبین، رئیس شورای اسلامی استان البرز، ظهر امروز در جلسه رسمی با محوریت درسی انطباق آرا هیأت‌های عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص نحوه صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه‌ای، گفت: این مسئله موجب بروز مشکلات بسیاری در مجموعه مدیریت‌ شهری کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه رأی جدید دیوان عدالت اداری مشمول کرج، کمالشهر، محمدشهر و دیگرشهرهای استان می‌شود، افزود: شهرداری‌ها در این مسئله با چالش و مشکل جدی مواجه شده اند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: طی نشست فوق، نقطه نظرات و پیشنهادات از سوی اعضای مدیریت شهری مطرح شد؛ همچنین نماینده دیوان عدالت کشور نیز در این نشست حاضر شد تا دغدغه این قشر را بررسی کند.

ایزدبین با بیان اینکه شهرداری کرج در خصوص املاک قولنامه ای دچار مشکل شده است، گفت: بعضاً آراء متناقضی هم در خصوص بافت های فرسوده وجود دارد. که میانگین حدود 40 درصد آن‌ها قولنامه‌ای به شمار می‌روند.

وی یادآور شد: در حال حاضر قانون مشخصی برای تعیین تکلیف صدور پروانه املاک قولنامه‌ای وجود ندارد و باید با بررسی این موضوع در مجلس به صورت اساسی برای رفع مشکل اقدام کنیم.

ایزدبین تصریح کرد: حدود 100 پرونده املاک قولنامه‌ای در شهرداری کرج در جریان که بنا بر اعلام دستگاه‌های مربوطه این پرونده‌ها مشمول قانون جدید سال 99 نخواهند شد و به زودی تعیین و تکلیف می‌شوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول