اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری مسابقه «من چادرم را دوست دارم» در زرندیه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه از برگزاری مسابقه «من چادرم را دوست دارم» توسط کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود خبر داد.

برگزاری مسابقه «من چادرم را دوست دارم» در زرندیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد جوانمرد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان و نوجوان از برگزاری مسابقه «من چادرم را دوست دارم» توسط کانون فرهنگی هنری شهدای خشک‌رود خبر داد.

وی افزود: ما به عنوان مسئولان فرهنگی که با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستیم باید به نیازسنجی در بین این عزیزان و تبیین فرهنگ دینی و اسلامی بپردازیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه بچه‌ها باید از دوران کودکی با این مهم آشنا شوند، بیان کرد: این اداره و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تحت پوشش با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله مسابقات به تشویق و آشنایی هر چه بیشتر این عزیزان با فرهنگ عفاف و حجاب می‌پردازد.

جوانمرد با اشاره به اینکه مسابقه «من و چادرم» از جمله این برنامه‌ها است، ادامه داد: این برنامه در فضای مجازی برای بچه‌های مسجدی به همراه تلاوت یک سوره با حجاب زیبا به مناسبت ایام فاطمیه برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده از این مسابقه افزود: مسابقه «من چادرم را دوست دارم» ویژه ایام شهادت حضرت زهرا (س) بود که به دلیل استقبال گسترده این مسابقه ادامه دارد و در ایام‌الله دهه مبارک فجر از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول