اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایمنی پایگاه هوایی هلال‌احمر سمنان تقویت شود

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر گفت: با اصلاح نقاط ضعف و معایب موجود در زمینه ایمنی پایگاه هوایی هلال‌احمر استان سمنان، استقرار هلی‌کوپتر امداد در این پایگاه ممکن می‌شود.

ایمنی پایگاه هوایی هلال‌احمر سمنان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، خسرو رحمانی عصر امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان که در دفتر معاونت عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از حُسن نظر استاندار و معاون عمرانی استاندار در خصوص توجه به موارد و مسائل هلال‌احمر در استان سمنان تقدیر و تشکر دارم.

وی اضافه کرد: موارد مطرح‌شده و الزامات مورد نیاز پایگاه هوایی هلال‌احمر در استان سمنان مورد رسیدگی و توجه قرار می‌گیرد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: تداوم حضور هلی‌کوپتر به‌صورت مستمر در استان، توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان و معاونت عمرانی استاندار سمنان تأکید شده است که به‌صورت ویژه رسیدگی و بررسی می‌شود.

رحمانی گفت: با اصلاح نقاط ضعف و معایب موجود در زمینه ایمنی پایگاه هوایی هلال‌احمر استان سمنان، استقرار هلی‌کوپتر امداد در این پایگاه ممکن می‌شود.

وی افزود: داروخانه هلال‌احمر سمنان در شأن استان و جمعیت هلال‌احمر نیست که در راستای اصلاح آن، مکان مناسبی برای استقرار داروخانه جدید معرفی شده است که پس از بازسازی، داروخانه انتقال داده می‌شود.

پایگاه‌های امدادی استان سمنان تجهیز شوند

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این دیدار گفت: خدماتی که هلال‌احمر استان سمنان در گستره وسیع استان و راه‌های ارتباطی ارائه می‌کند، به‌نوعی شامل حال کل مردم ایران اسلامی می‌شود.

وی اظهار کرد: اینکه هلال‌احمر یک سازمان عام‌المنفعه است و خدمات آن شامل حال تمام اقشار جامعه می‌شود و در استان سمنان به‌خوبی در این حوزه عمل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: سالانه به‌طور میانگین ۲۰ میلیون مسافر در راه‌های ارتباطی استان تردد می‌کنند که به همین واسطه نیاز است تا برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر، پایگاه‌های امدادی در سطح استان تا از لحاظ تجهیزات خودرویی تجهیز شوند.

فخری گفت: به‌واسطه وسعت استان و خدمات متنوعی که در مسیرهای ارتباطی استان ارائه می‌شود نیاز است تا بحث تجهیزات به‌روز و کامل در حوزه هلال‌احمر به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داشته باشد.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ و هماهنگی و همکاری مطلوبی با جمعیت هلال‌احمر استان وجود دارد و تمامی موارد این مجموعه به حضوری پیگیری و رسیدگی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: تلاش‌های بسیار خوبی از سوی مجموعه هلال‌احمر استان صورت گرفته و شاهد خدمت‌رسانی مطلوب در این حوزه هستیم.

فخری گفت: همچنان نیاز است تا دوره‌های آموزشی و مانورها به‌منظور آمادگی بیشتر به هنگام بروز حوادث و مدیریت بحران در دستور کار قرار داشته باشد.

وی افزود: توسعه داروخانه هلال‌احمر استان سمنان با تجهیز داروهای تخصصی از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا در شأن و منزلت مردم استان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: مردم استان مردم مذهبی بافرهنگ و با محبتی هستند که نیاز است تا در این زمینه به آن‌ها خدمات خوبی ارائه شود.

فخری گفت: بحث تأمین و تکمیل نیروی انسانی در مجموعه هلال‌احمر استان سمنان یکی دیگر از مواردی است که به توجه و رسیدگی نیاز دارد.

ساخت ۵ پایگاه امداد و نجات در استان سمنان

مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان نیز در این دیدار عنوان کرد: از حُسن نظر و حمایت‌های استاندار محترم و معاون عمرانی استاندار در خصوص پیگیری امورات جمعیت هلال‌احمر استان تقدیر و تشکر دارم.

وی افزود: پنج پایگاه امداد و نجات در استان سمنان در حال ساخت است که تا پایان دولت افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر پایگاه امداد و نجات شهمیرزاد با دستور استاندار سمنان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

محمدخانی گفت: جندق، جنگل ابر، ایوانکی و آرادان ازجمله چهار پایگاه امداد و نجات دیگری است که در اردیبهشت‌ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: زمین شعبه مهدی‌شهر در حال حاضر با مشکل صدور سند مواجه است که تقاضا داریم تا مساعدت‌های لازم در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول