اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ویزیت رایگان 1200 بیمار چشمی توسط گروه جهادی شهید رهنمون در سقز

گروه جهادی چشم‌پزشکی شهید رهنمون در طول سه روز در راستای کمک به بیماران نیازمند شهرستان سقز، یک هزار و 200 نفر را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

ویزیت رایگان 1200 بیمار چشمی توسط گروه جهادی شهید رهنمون در سقز

یوسف معروفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: به همت بسیج جامعه پزشکی و با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه، طرح شهید رهنمون با ویزیت رایگان و درمان کامل بیماری‌های چشمی در کلینیک تخصصی سقز در حال اجرا است.

فرمانده سپاه سقز ادامه داد: در این طرح که به مدت 3 روز در سقز برگزار می‌شود، معاینات چشم‌پزشکی به صورت کامل انجام می‌گیرد و کسانی که نیاز به عینک داشته باشند بصورت رایگان به آنها اعطا می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: بیمارانی نیز که با نظر پزشک معالج نیاز به عمل جراحی داشته باشند، به صورت کاملا رایگان در کلینیک تخصصی عمل خواهند شد.

معروفی اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با کمک بسیج جامعه پزشکی صورت گرفته است، این گروه به مدت 3 روز در این شهرستان حضور خواهند داشت تا برای درمان تمامی مردم نیازمند از نقاط مختلف شهرستان سقز اقدام نمایند.

فرمانده سپاه سقز خاطرنشان کرد: در این طرح حتی افراد نیازمندی که در روستاهای دوردست حضور داشته باشند می‌توانند با استفاده از امکانات سپاه به شهر انتقال و ویزیت خواهند شد.

معروفی گفت: بیش از 1200 نفر از نیازمندان سقزی در طرح بینایی‌سنجی بسیج جامعه پزشکی سپاه توسط تیم تخصصی چشم از تهران به طور رایگان ویزیت می‌شوند.

انتهای پیام/2330/74/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول