اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انقلاب اسلامی وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل کرده است

امام جمعه ابهر گفت: انقلاب اسلامی امروزه وحشت از مظلومان را به دل مستکبران منتقل و سرنوشت امت اسلامی را دگر گون کرده و برای ملت‌های مستضعف آزاده جهان الگو شده است.

انقلاب اسلامی وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در دیدار با رئیس بسیج رسانه کشور، با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر که به منزله شب‌های قدر و ایام الله است، از فعالان رسانه‌ای و همچنین شبکه‌های اجتماعی و مجازی خواست برکات این نظام را به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بازگو کنند، که ما کجا بودیم و به کجا آمده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در حوزه جهانی، ابهت پوشالی ابر قدرت‌ها را شکسته است، تاکید کرد: در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی امریکا ما نمایش قدرت و صف آرایی می‌کنیم.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروزه وحشت از دل مظلومان را به دل مستکبران منتقل و سرنوشت امت اسلامی را دگرگون کرده و برای ملت‌های مستضعف آزاده جهان الگو شده‌ است.

وی با بیان اینکه ما امروزه از نظر معنوی و اخلاق نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده‌ایم، یادآور شد: ما به ملتی شجاع و جهادگر و شهادت طلب و ایثارگر تبدیل شده‌ایم، کشوری که از نظر نظامی، علمی و تحقیقاتی در حد بسیار پایین بود و امروز به برکت انقلاب از نظر نظامی و علمی در اوج قرار دارد.

 رحیمی ادامه داد: بیانیه گام دوم که در آستانه دومین سالگرد صدور آن هستیم دو مطلب اساسی را بیان می‌کند که تلاش برای آبادی زمین و زمینه را مورد تاکید قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم در راستای آبادی زمین و زمینه تلاش کنیم، افزود: این مهم در بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده جوانان مومن انقلابی قرار داده شده است، جوانانی که باید با مدیریت انقلابی بتوانند کار را جلو ببرند.

 

نباید برای خوشایند مردم حقیقت را هزینه کنیم
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه نباید برای خوشایند مردم حقیقت را هزینه کنیمو با بیان اینکه رسالت اهالی رسانه و خبرنگاران گفتن حقیقت است، گفت: اگر حقیقت غدیرخم دچار چالش شد به خاطر این بود که مسلمانان آن عصر از گفتن و انتقال حقیقت خودداری کردند.
مسعود بصیری به بیان اینکه یک روز در جنگ تحمیلی رزمندگان سلاح به دست با دشمن می‌جنگیدند و شهید می‌شدند، افزود: امروز هم ما باید در جنگ نرم با قلم و رسانه مقابل دشمن بایستیم.
وی با اشاره به اهمیت جنگ نرم اظهار داشت: اگر به طور واقعی به اهمیت جنگ نرم پی ببریم، می‌دانیم که باید در این جنگ از آبرو و حیثیت خود هم هزینه کنیم.
بصیری خاطرنشان کرد: خبرنگاری که از پول و آبروی خود هزینه می‌کند،‌ در واقع رنج‌های مبارزه در مسیر انقلاب را تحمل می‌کند.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور سکوت در برابر حقایق انقلاب و اسلام را جایز ندانست و افزود: اگر سکوت کنیم و با قلم چیزی ننویسیم باید توبه کنیم.
وی با بیان اینکه بسیج آمده است تا در مقابل این سکوت ها بایستد،‌ گفت: باید حقایق انقلاب و اسلام در دنیا منتشر شود.
وی خبرنگاران را پیامبران حقیقت عنوان کرد و اظهار داشت: باید حقیقت را از منابع آن بگیریم و بدون کم و کاست به مردم منتقل کنیم.
بصیری با اشاره به اینکه نباید برای خوشایند مردم حقیقت را هزینه کنیم،‌ افزود: باید با پشتیبانی از همدیگر با قدرت به سمت اهداف انقلاب حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول