اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور در عرصه‌های مهم، از مؤلفه‌های فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب است

رئیس کانون بسیج رسانه شهرستان ابهر با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای جدید در رسانه‌های منطقه و استان گفت: امروز حضور فعالانه در عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی منطقه از مؤلفه‌های فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می‌شود.

حضور در عرصه‌های مهم، از مؤلفه‌های فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صارمی در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان‌های ابهر و خرمدره با اشاره به ظرفیت‌های کنونی این شهرستان در بحث رسانه‌ای اظهار کرد: ضمن حفظ و تقویت نیروهای ارزشمند فعلی به دنبال رویش نسل جدیدی هستیم.

رئیس کانون بسیج رسانه شهرستان ابهر با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای جدید در رسانه‌های منطقه و استان افزود: امروز اهمیت حضور فعالانه در عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی منطقه از مؤلفه‌های فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می‌شود.

وی آموزش و استفاده از اساتید حوزه رسانه را از دیگر برنامه‌های کانون بسیج رسانه شهرستان ابهر عنوان کرد و افزود: برای اینکه فعالان رسانه جبهه انقلاب حضوری موثری در صحنه داشته باشند و در مقابل رسانه‌های معاند منفعل نباشند باید به علم رسانه مجهز باشند.

صارمی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در مناسبت‌های سیاسی و اجتماعی منطقه تصریح کرد: حمایت‌ها از کانال‌ها و صفحات فعال همسو با جریان انقلاب و تولید محتوا برای آنها از جمله اهداف این کانون خواهد بود.

رئیس کانون بسیج رسانه شهرستان ابهر از مهم‌ترین دلایل برخی آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق را نداشتن سواد رسانه‌ای در بین خانوارها عنوان کرد و گفت: برای مقابله با تحرکات رسانه‌ای دشمن و هشتک سازی‌های آنان و نیز آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق باید به سمت آموزش سواد رسانه‌ای خانوارها حرکت کنیم.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول