اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جزئیات رزمایش الی بیت‌المقدس در بوشهر/ نمایش اقتدار بسیجیان در دهه‌فجر

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در ایام‌الله دهه فجر خبرداد و گفت: این رزمایش از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با مشارکت دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بوشهر برگزار می‌شود.

جزئیات رزمایش الی بیت‌المقدس در بوشهر/ نمایش اقتدار بسیجیان در دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو  در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در جامعه و جهان را برشمرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی  سبب شد ایران در جهان به یک کشور با ملتی آزاده، مستقل، مقتدر، باعزت، پیشرفته در علم و تقوا و دارای منطق قوی در حوزه جهانی تبدیل شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه امسال چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب جشن می‌گیریم افزود: جمهوری اسلامی ایران، در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته است.

وی از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در ایام‌الله دهه فجر خبرداد و گفت: این رزمایش از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با مشارکت دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بوشهر برگزار می‌شود.

رزمجو شعار رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان را «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» دانست و بیان کرد: در این رزمایش، قدرت بسیجیان با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته با مشارکت دسته‌های رزمی در امنیت محلات، شهرها و روستاها به نمایش گذاشته می‌شود.

وی رزمایش الی بیت‌المقدس را پایگاه و مسجد محور دانست و تصریح کرد: این رزمایش با هدف ارتقای امنیت پایدار محلات، خدمات‌رسانی به آحاد جامعه و نمایش اقتدار بسیجیان در دسته‌های رزمی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فعالیت جهادی در عرصه‌های مختلف، برقراری گشت‌های پیاده و سواره تحت عنوان گشت رضویون در محلات را از دیگر برنامه رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان دانست و گفت: در این زمایش که هر شب تورهای ایست و بازرسی برقرار است این تورها در شب ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایستگاه‌های صلواتی با رعایت پروتکل بهداشتی برای پخش شیرینی تبدیل می‌شود.

رزمجو با اشاره به برگزاری تمرین حفاظت فیزیکی در ادارات، نهادها و کارخانجات در جریان رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان افزود: در این رزمایش کل استان بوشهر اهم از شهر، روستا و محلات دارای پوشش امنیتی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول