اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

باخت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال کشور

بعثت کرمانشاه در چهارچوب رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور در سری ب در گروه A در مقابل سامان گستر تبریز با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.

باخت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال کشور

به گزارش فارس از کرمانشاه، در چهارچوب این رقابت‌ها که در سالن شهید بهشتی و سالن شهید هادیان کرمانشاه در حال برگزاری است، بعثت کرمانشاه در مارتن سخت و نفس گیر نتوانست از سد «سامان گستر تبریز» عبور کند و نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه پس از این دیدار در گفت‌وگو با فارس گفت: در دست اول و دوم، بازی را به دلیل سرویس‌های بسیار خوب تیم تبریز و دریافت‌های موفق این تیم دچار مشکل شدیم، اما در دست‌های بعدی این مساله را برای تیم خودمان حل کرده و توانستیم دو دست را پیروز میدان باشیم.

محمود کسعلی ادامه داد: در ادامه بازی به علت مصدومیت دو بازیکن حساس و تاثیرگذار تیم، ما از بازیکنان جایگزین استفاده کردیم اما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و بازی به ست پنجم کشیده شد و در ست پایانی نیز با نتیجه بسیار نزدیک ۱۵ بر ۱۳ بازی را واگذار کردیم و این برد را به نماینده تبریز تبریک می‌گویم.

کسعلی ادامه داد: هواداران والیبال کرمانشاه باید توجه داشته باشند که تیم ما بسیار دیر فعالیت خود را شروع کرده و میانگین سنی بازیکنان ما بسیار پایین است، همین مساله باعث شده است در برخی از صحنه‌ها ناموفق عمل کنیم اما روز به روز ضعف‌های تیم را شناسایی کرده و موفق تر ظاهر می‌شویم.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه در خصوص جایگاه تیم در جدول رده بندی تا پایان روز سوم گفت: با توجه نتایج رقابت‌ها بنظر می‌رسد تا پایان روز سوم در جایگاه چهارم و یا پنجم جدول خواهیم ایستاد اما با توجه بازی‌های که تیم ما در پیش دارد می‌توانیم برنده بازی‌های پیش رو بوده و از گروه خود صعود کنیم.

پاسور تیم بعثت در خصوص این بازی گفت: بازی نفس گیر و پایاپای را از دو تیم در این رقابت شاهد بودیم و علیرغم شایستگی‌ها در ست پایانی  به علت پایین بودن تجربه نتیجه را به نماینده بعثت واگذار کردیم.

یونس فرح بخش خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان ما در رقابت امروز متولد سال ۱۳۸۱ بود همین امر گواه این مساله است که میانگین سنی بازیکنان تیم ما بسیار پایین بوده و با توجه به این نکته که پیش از این رقابت‌ها هیچ گونه بازی تدارکاتی نداشته‌ایم روز به روز هماهنگ‌تر ظاهر می‌شویم.

فرح بخش یادآور شد: در صورتی که به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم می‌توانیم  موفق ظاهر شده و از گروه خود به دور بعد رقابت‌ها صعود کنیم.

سرمربی تیم سامان گستر تبریز در خصوص این رقابت گفت: از آنجای که من بسیاری از رقابت‌های لیگ دسته یک را قبلا مشاهده کردم، سطح فنی این رقابت‌ها بسیار بالاتر از دسته یک سری ب بود و در یک بازی بسیار خوب توانستیم تیم بسیار خوب کرمانشاه را شکست بدهیم.

سعید شربت اوغلی یادآور شد: بسیار خوشحال می‌شدیم که در این چنین رقابت جذاب و نفس گیری شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه می‌بودیم و مردم عزیز کرمانشاه از تماشای این رقابت لذت می بردند.

شربت اوغلی خاطرنشان کرد: این برد را به خانواده بازیکنان خوب تیم تقدیم می‌کنم که مدت‌ها رنج دوری از اعضای خانواده خود را تحمل کرده تا بازیکنان تیم بتواند در این مسابقات حاضر شوند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول