اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مربی تیم آلومینیوم اراک: برابر تراکتور به دنبال بازی هجومی هستیم/ از استقبال تبریزی ها تشکر می‌نمایم

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: برابر تراکتور به دنبال بازی خوب و تهاجمی هستیم تا هم تماشاگران تبریزی و هم تماشاگران اراکی از دیدن این بازی لذت ببرند.

مربی تیم آلومینیوم اراک: برابر تراکتور به دنبال بازی هجومی هستیم/ از استقبال تبریزی ها تشکر می‌نمایم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید عبداللهی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور گفت: ابتدا درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران آقای مهرداد میناوند را خانواده ایشان و جامعه فوتبال ایران تسلیت گفته و برای آقای علی انصاریان هم آرزوی صحت و سلامتی داشته و جا دارد از هواداران فوتبال تبریز بابت استقبال از آقای خطیبی و تیم ما داشتند، تشکر نمایم.

وی گفت: با توجه به نفراتی که داریم فلسفه تیم ما فوتبال هجومی بوده و جسارتی که آقای خطیبی در تیم ایجاد کرده در هر بازی به دنبال فوتبال تهاجمی هستیم و برابر استقلال هم با هم اندیشه وارد میدان رفتیم و همان دقیقه یک می‌توانستیم گل بزنیم.

وی گفت: البته در بازی مقابل شهرخودرو مشهد و یا ذوب‌آهن اصفهان با اینکه جلو ‌بودیم، چون به دنبال ارائه بازی تماشاگرپسند ‌ بودیم گل هم دریافت کردیم، ولی ما همچنان به دنبال فوتبال هجومی هستیم.

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: با وجود فاصله کمی که نسبت به بازی قبلی داشتیم، سعی کردیم راه‌کارهای حمله و دفاع تراکتور را بررسی و به نظر من این بازی برای بازیکنان ما که اراده قوی دارند محک خوبی بوده و نتیجه بازی ما مقابل تراکتور می‌تواند در روند ما در طول فصل تاثیرگذار باشد.

عبداللهی گفت: فردا برابر تراکتور به دنبال بازی و خوب و تهاجمی هستیم و تا هم تماشاگران تبریزی و هم تماشاگران اراکی از دیدن بازی لذت ببرند.

وی افزود: تنها بازیکن مصدوم ما آقای ربیع خواه است و بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

انتهای پیام/60017

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول