اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

ساعت ۲۴؛ آخرین فرصت خرید از نمایشگاه مجازی کتاب +لینک ورود

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب که از روز اول بهمن‌ماه به صورت شبانه‌روزی به عرضه و فروش آنلاین کتاب اختصاص داشت، پس از دو بار تمدید زمان بازدید، ساعت ۲۴ امشب به کار خود پایان خواهد داد.

ساعت ۲۴؛ آخرین فرصت خرید از نمایشگاه مجازی کتاب +لینک ورود

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، قرار بود به مدت هفت روز و از اول تا ششم بهمن‌ماه امسال دایر باشد، اما با دو بار تمدید، مدت زمان بازدید و خرید از این نمایشگاه به ۱۱ روز رسید تا اینکه امشب ساعت ۲۴ به پایان برسد.

پیش‌تر رمضانعلی سبحانی‌فر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست به فارس گفته بود که استقبال مخاطبان به حدی زیاد است که برخی از ناشران بزرگ فرصت نمی‌کنند سفارش‌های هر روز را در همان روز بسته‌بندی کنند. ضمن این‌که تا دیروز، پنجشنبه و در فاصله کم‌تر از دو روز به پایان نمایشگاه، فروش نمایشگاه مجازی کتاب به مرز ۵۳ میلیارد تومان رسیده بود که در معمولی‌ترین پیش‌بینی، فروش این نمایشگاه تا آخرین لحظات بازدید از ۶۰ میلیارد تومان خواهد گذشت.

نکته جالب درباره سامانه نمایشگاه مجازی کتاب این‌که سایت آن به چند سامانه داخلی و بیرونی دیگر از‌‌ جمله بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران، بانک عامل، سامانه ثبت احوال، سامانه درگاه‌های پرداختی،  سامانه پست و ... متصل است و خریداران با وارد کردن کد ملی خود از ظرفیت‌های مختلفی مانند مزایای اهل قلم، دانشجو یا طلبه بودن یا سکونت در مناطق کم‌برخوردار استفاده می‌کنند که این ظرفیت‌ها با اعتبارات متعددی در نظر گرفته شده است.

همچنین نمایشگاه مجازی کتاب، امکان بازدید ۲۴ ساعته را فراهم کرده و طی این ۱۱ روز، نمایشگاه مجازی مانند نمایشگاه‌های حضوری هیچ‌گاه تعطیل نشده است. نکته جالب اینکه اتفاقا بیش از ۳۰ درصد خرید مردم از این نمایشگاه بین ساعت ۲۱ تا ۸ صبح روز بعد اتفاق افتاده است.

برای بازدید و خرید از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب که آثار داخلی را با ۲۰ و کتاب‌های خارجی را با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند، حدود ۹ ساعت فرصت دارید.

برای مراجعه به نمایشگاه کتاب مجازی از این درگاه استفاده کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول