اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

شلوغ‌ترین مسیر هوایی جهان از ترس کرونای آفریقایی بسته شد/ لغو پروازهای مستقیم امارات به انگلیس

انگلیس از امروز تمامی پروازهای مستقیم از امارات را متوقف کرد و شلوغ‌ترین مسیر هوایی بین‌المللی در جهان از دبی به لندن را بست.

شلوغ‌ترین مسیر هوایی جهان از ترس کرونای آفریقایی بسته شد/ لغو  پروازهای مستقیم امارات به انگلیس

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، انگلیس از امروز تمامی پروازهای مستقیم از امارات را متوقف کرد و شلوغ‌ترین مسیر هوایی بین‌المللی در جهان از دبی به لندن را بست.

انگلیس اعلام کرد به دنبال شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در آفریقای جنوبی، امارات، بروندی و رواندا را به فهرست ممنوعیت مسافرتی خود اضافه کرده است.

گرانت شاپز، وزیر حمل و نقل انگلیس در حساب توئیتری خود نوشت: «این بدان معناست که افرادی که در این کشورها بوده یا از طریق این کشورها ترانزیت می شوند، اجازه ورود به انگلیس را ندارند؛ اما اتباع انگلیسی، ایرلندی و کشورهای ثالث با حق شهروندی می‌توانند وارد انگلیس شوند اما به مدت 10 روز باید در خانه قرنطینه شوند.»

امارات نیز در وب سایت خود اعلام کرد: این کشور نیز تمامی پروزاهای مسافری انگلیس را از ساعت 13 به وقت گرینویچ تا زمانی که این ممنوعیت پابرجاست، به حالت تعلیق درخواهد آورد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول