اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ریل‌گذاری مجموعه اجرایی کشور در تعیین بودجه کشور اصلاح شود/ بایدن فرزند خوب صهیونیست‌ها و پدرخوانده تکفیری‌ها است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا پدرخوانده تکفیری‌ها و فرزند خوب صهیونیست‌ها بوده که پلیدی‌های انجام شده در منطقه به دست وی است.

ریل‌گذاری مجموعه اجرایی کشور در تعیین بودجه کشور اصلاح شود/ بایدن فرزند خوب صهیونیست‌ها و پدرخوانده تکفیری‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهرستان اظهار کرد: تمام پلیدی‌های انجام شده در منطقه خاورمیانه با نقشه‌های شیطان روسیاه تاریخ بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا بوده و وی پدر خوانده تکفیری‌ها و فرزند خوب صهیونیست‌ها است که تمامی افراد کابینه‌اش از وفاداران آمریکا به صهیونیست‌ها و اسرائیل هستند.

وی تصریح کرد: تفاوت رئیس جمهور جدید آمریکا با ترامپ این است که وی هوشمندانه عمل می کند و ما باید توجه داشته باشیم که با چراغ‌های سبزی مانند چرخیدن چرخ اقتصاد کشور و خوب شدن وضعیت اقتصادی مردم دوباره از این مار آمریکا گزیده نشویم.

خطیب جمعه گنبدکاووس درباره برجام خاطرنشان کرد: آمریکا در سه بند برجام شامل پایان یافتن برجام، وجود موشک‌های بالستیک ایران و محور جبهه مقاومت که از نظر آنها دخالت ایران در منطقه است حساس بوده و انتظار دارند این سه بند بر وفق مراد آنها باشد.

وی ادامه داد: ملت ما بیدار بوده  و با توجه به اینکه همه چیز روشن است هیچ مذاکره‌ای وجود ندارد و تنها بازگشت به برجام اجرای گام‌های عملی است.

ترابی انفجار فرودگاه ریاض در هفته گذشته را خبر خوب برای کشورهای اسلامی دنیا دانست و گفت: انفجار فرودگاه ریاض در هفته گذشته سبب شد تا  پروازهای این فرودگاه برای چندین ساعت تعطیل شده و دشمنان وحشت کنند زیرا با توجه به اقدام این انفجار از عراق مشخص شد که جبهه مقاومت دارای موشک‌هایی با برد یک‌هزار کیلومتر بوده که حتی می‌تواند اسرائیل را هدف قرار دهد.

وی اصلاح ساختار بودجه کشور را مهمترین اقدام در شرایط کنونی برشمرد و بیان کرد: باید در مجموعه اجرایی کشور در تعیین بودجه حرکت انقلابی ریل‌گذاری شود و تا این مجموعه اصلاح نشود هیچ چیز در کشور اصلاح نخواهد شد.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: در یکسال 12 میلیارد دلار از ارز 4 هزار و 200 تومانی به دست یک‌هزار نفر از افراد شناخته شده کشور سپرده می‌شود که با مدیریت فوق ضعیف دولت  این امر سبب رانت و سوءاستفاده شده است.

وی ابراز کرد: این افراد اجناسی مانند روغن را با یک پنجم قیمت خریداری می‌کنند ولی با قیمت ارز اصلی موجود در جامعه در بازار عرضه می‌کنند که باید پیگیری شده و بودجه اصلاح شود.

ترابی با اشاره به ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: آنچه در این برهه از زمان مهم بوده این است که همه ما موظف هستیم در ارتقای جهت‌گیری انقلاب تلاش کرده و آتش انقلاب را در سینه خود فروزان نگه داریم.

وی اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب به قدری زیاد بوده که چشم جهانیان را به خود جلب کرده اما ما نباید گرفتار تحریم دشمن و جنگ ادراکی آنها شده تا جایی که تحلیل‌ها تغییر کند بلکه باید مسیر انقلاب را ادامه داده تا به انتها که اعتلای راه انبیا و اولیا  در جامعه و کره خاکی است، برسیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول